Zdravím, mám Fabii 2 combi, 51 kW HTP - benzín (tří válec už nikdy!). Stáří 2,5 roku najeto 80 000 km. Pravidelně servisovaná. Zatím po 60 000 a 2 letech a 1 měsíci (po záruce 1 měsíc) odešlo ložisko v převodovce (oprava 8 tis. zaplaceno 50% na 50% se Škodovkou - taky po dlouhém telefonování - cukali se).
Nyní se objevil problém, hlavně při jízdě z kopce, se rozsvěcovala kontrolka motoru a auto chcípalo. Po vypnutí motoru a opětovném nastartování to bylo pár minut ok, poté opět stejný problém. Musel jsem při jízdě z kopce vyřazovat a pak to bylo v pohodě. Dostal jsem se do servisu. Měl jsem strach o válce. Tlak ve válcích byl v pořádku. Zjistili, že to jsou všechny vstřiky. Proto mi byla vyměna celá lišta za cca 13 000. Přístup servisu byl výborný až na garančního technika. Tvrdil mi, že je to benzínem, a když jsem se ho zeptal na podklady, tak mi odvětil, že čím jiným by to bylo - žádná kulance ani nic podobného. Zavolal jsem tedy přímo do Mladé Boleslavi, kde mi potvrdili, že servis je povinen udělat analýzu poškozeného dílu (zde je rozdíl mezi analýzou paliva a příčiny problému). Tak jsme volal zpět a najednou (po upozornění, že jsem si to zjišťoval) to jde. Uvidíme výsledek. Samozřejmě v případě vyjádření, že jsme nabral špatný benzín, počítám s plnou úhradou, do analýzy benzínu smysl jít nemá - na pumpě nikdo nikdy nic nevysoudí.
Nejsem o špatném palivu ale přesvědčen. Beru benzín pravideně na čerpačkách Lukoil Praha - Zdiby - před závadou jsem 3 týdny bral pouze tam (pokud vyjímečně jindy jinde tak na Benzinách).
Máte zkušenosti někdo s podobnou závadou a jejím řešením - případně s přístupem Škody?
Díky za reakce
Krajny