Přejít na obsah

Krajny

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Krajny

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tohle mi říkali v jiném autoservisu, že by mohlo něco projít až tam filtrem - ale tak stejně by podstatou byla nečistota v palivu ne?
  2. Míra P.: Přesně tohle mě to dělalo! Jinak pánové nechtěl jsem, aby se to zvrtlo na diskuzi o tom, kde tankovat nebo ne. OK může se stát ať už z důvodů skrblíkovství nebo špinavých cisteren, že je vadný benzín. Jde mi o to, zda by to teoreticky mohla být chyba v konstrukci, jestli s tím má někdo zkušenosti a hlavně, jestli se v případě problémů (pokud už někdo takový měl), posílá poškozený díl automaticky na analýzu, zda je příčinou palivo. Mladá boleslav tvrdí, že ano. V servisu nejdřív nechtěli, a po upozornění, že jsem s nima mluvil v MB otočili a najednou to v pohodě šlo.
  3. Jak jsem psal výše auto pravidelně servisované! Olej měněn co 15t km. Nepříjde mi, že bych šetřil na benzínu. Lukoil mi nepřišel nikdy špatný - vzhledem k Jet minulosti. Benzinkám typu Makro se vyhýbám, ale jak to tady čtu tak už jen OMV, případně Shell. Ale nevím no, před tím žádný problém a během 2 hodin auto KO... Nemyslíte, ýe by se vlivem špatného benzínu problémy objevovaly postupně? Teda pokud vezmu v potaz, že tam tankuji měsíce...
  4. Zdravím, mám Fabii 2 combi, 51 kW HTP - benzín (tří válec už nikdy!). Stáří 2,5 roku najeto 80 000 km. Pravidelně servisovaná. Zatím po 60 000 a 2 letech a 1 měsíci (po záruce 1 měsíc) odešlo ložisko v převodovce (oprava 8 tis. zaplaceno 50% na 50% se Škodovkou - taky po dlouhém telefonování - cukali se). Nyní se objevil problém, hlavně při jízdě z kopce, se rozsvěcovala kontrolka motoru a auto chcípalo. Po vypnutí motoru a opětovném nastartování to bylo pár minut ok, poté opět stejný problém. Musel jsem při jízdě z kopce vyřazovat a pak to bylo v pohodě. Dostal jsem se do servisu. Měl jsem strach o válce. Tlak ve válcích byl v pořádku. Zjistili, že to jsou všechny vstřiky. Proto mi byla vyměna celá lišta za cca 13 000. Přístup servisu byl výborný až na garančního technika. Tvrdil mi, že je to benzínem, a když jsem se ho zeptal na podklady, tak mi odvětil, že čím jiným by to bylo - žádná kulance ani nic podobného. Zavolal jsem tedy přímo do Mladé Boleslavi, kde mi potvrdili, že servis je povinen udělat analýzu poškozeného dílu (zde je rozdíl mezi analýzou paliva a příčiny problému). Tak jsme volal zpět a najednou (po upozornění, že jsem si to zjišťoval) to jde. Uvidíme výsledek. Samozřejmě v případě vyjádření, že jsme nabral špatný benzín, počítám s plnou úhradou, do analýzy benzínu smysl jít nemá - na pumpě nikdo nikdy nic nevysoudí. Nejsem o špatném palivu ale přesvědčen. Beru benzín pravideně na čerpačkách Lukoil Praha - Zdiby - před závadou jsem 3 týdny bral pouze tam (pokud vyjímečně jindy jinde tak na Benzinách). Máte zkušenosti někdo s podobnou závadou a jejím řešením - případně s přístupem Škody? Díky za reakce Krajny
×
×
  • Vytvořit nový...