Bruno128 to má dobře vyřešený.Ono to sice sundáváš třeba 1-2-3 do roka kvůli oleji,ale není to jednoduchý,ještě tam jsou plasty a ono to všechno doladit na svý místo je trochu :prc: Plech jsem si po koupi autí 4*4 nechal otryskat a hodit do zinku a je pokoj.Čeká mě výměna oleje a při ní si tam udělám taky jen okýnko pro vypuštění oleje.
To si děláte prču ne Já těd v zimě po městě s 1,9Tdi 66kwchip 4*4 max za 6,5l v létě do chorvatska 4,3l a to nejsem děda kterej tam dá maximálně 4 a s kopce se nedotkne plyn. pedálu
To si děláte prču ne Já těd v zimě po městě s 1,9Tdi 66kwchip 4*4 max za 6,5l v létě do chorvatska 4,3l a to nejsem děda kterej tam dá maximálně 4 a s kopce se nedotkne plyn. pedálu
Díky.Taky ze mě spadnul kámen .Už mě každej strašil s tim nejhorším. ale nakonec se ukázalo že mě v létě na dovču odešel spínač za zapalovací skříňkou a tak to tam někde pustilo víc proudu,Byla tam pojiska 5A a origo tam má být 20A. No ale stejně mě ale zajímá,jestli se mění olej v haldexu v převodovce,popř.jestli někdo nemá obrázek kde přesně.?
Jinak svěženíčko na sněhu ledu je asi o 1000% lepší!!!!!!!!!!!!