Pro mě je to docela španělská vesnice,ale co dokážu rozeberu.
1.Na LPG jsem to nastartoval, když nebyli takové mrazy i když jsem musel asi 3-4 krát zapnout a vypnout zapalovací skříňku,ale to jsem připisoval tomu,že se musí nějak dostat plyn na vstřiky.
2.
3.Auto mnělo každý start na benzín a žena i na benzín jezdila min. jednu jízdu z práce a po předešlích zkušenostech se zadřeným čerpadlem bylo tankováno od rezervy do půlky nádrže.
4.diagnostiku VAG bohužel k dipo nemám.
Při pokusech o start je slyšet čerpadlo,cvakne relé a pak i přepínač(benzín/LPG),ale jestli všechno cvaká dobře to nevím.
Kryt jsem mněl sundanej a nic to nevstřikuje tak jsem šel od čerpadla až ke vstřikům.Mé zjištění je následující:čerpadlo dává tak jsem sundal i hadičku ke vstřikům a tam to taky šlo tak jsem prostříkl i kontakty u vstřiků a tam jsem zkončil.Když stříknu benzín do klapky tak to nastartuje,ale to asi vždycky.