Přejít na obsah

karlitto.karlitto

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení karlitto.karlitto

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Diagnostika na to vliv nema, nemusi byt zapojena,mel jsem stejny problem, ten drat od bufiku na rele mi taky nespinal, tak jsem tam dal drat od toho ovladani(dalkove spinani,minihodiny atd.) a uz fahci.
  2. mam doma manual na d4w sc original v cz :-) kdyz koukam na schema tak nejni co resit, jestli ti spina bufik z pinu 3 relatko na 86 tak se musi rozbehnout vetrak, mas-li zbytek jak rikas podle vyrobce.nezapomenout taky zap. ovladani ventilatou na palubce me treba na mem d5wf nespinal bufik tak jsem to hodil na spinani od ovladani a bylo, jeste spolu s vodnim cerpadlem...
  3. tak to budu muset vymyslet nejaky ten zpozdovac/casovac aby to jelo tak po 12 minutach,(nejake schema by se hodilo, neco jednoducheho, jsem pajkar zacatecnik... ) jinak za jak dlouho vam zacne foukat teply vzduch ? pokud by byl odkazek na to forum se zapojenim vody skoda-webasto, tak prosim odkazecek sem. jinak to spinani je reseno tak ze na zapnuti je treba 2 zazvoneni a na vypnuti 4 takze sms nepripada v uvahu a co se tyce kolemjdoucich volajicich lidicek tak tam taky nic nezapne, telefon musi byt vzdalen od prijimace asi 3 cm(pokud nezvysite na regulaci zesilovace, takze jedine ze si nekdo splete cislo :-) ale to je nahoda, az se mi to stane, tak preswitchuji na dobu zapnuti na 20minut a bude. kdyz se nekdo trefi tak na 20 minut :-) ale ze by se nekdo trefil jako ze to necha jen 2x zazvonit, to je mala pravdepodobnost. jinak je dalsi vyhoda v tom ze diky mobilu mam v aute jakoby GPS a s kartou od t-mobilu a sluzbou Kde je... vim kde se auto nachazi v pripade pujceni ci kradeze. co se tyka te regulace otacek, tak jsem cerpal ze sharana - dieselpower(copy text .. ano, 12V na pin 20 climatroniku zapne clim. do módu příhřevu (HE), zapne se ventilátor na cca 2 čárky a nastaví klapky, má to asi spec režim na příhřev. a na pinu 18 si to nějakým způsobem bere údaje od napětí na ventilátoru a to by s vloženým relé nefungovalo tak se přivede na pin 18 kabel až od ventilátoru, takže to funguje i se zapnutým HE a přivedeným napětím od baterky k větráku. rychlost větráku asi climatronic dělá přes kostru, nevim přesně.Ale když se tohle neudělá (to s tím pinem 18 ) tak jde při HE módu ventilátor naplno.a tam byl potreba prerusit nejaky vodic aby to nejelo naplno.. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=5728) takze ?? jak je to u OC1? No nakonec to snad pojede jak si predstavuji, ale bude to jeste koumani a hledani a cteni a pajeni. Jinak me to vyslo celem asi na 6 tis, tak to neni zas tak spatne. nevite tedy nekdo zda se da na tom naftovym cerpadelku pridat nejak davka ? nebo musim shanet 5w aby mi to jelo na plny výkon, děkuji za kazdou odpoved...
  4. tak ovladani je tady http://www.flajzar.cz/ostatni/univerzalni-dalkove-ovladani-gsm.htm a jinak casovac super, do vetsich akci co popisujes dole se poustet asi nebudu, ale jde mi hlavne o to aby ten climatronik nefoukal porad naplno. kdyz dosahne teploty tak by mel klesnout ne ? manualne kdyz to nastavuju tak nic a pak az off. jeste se budu muset podivat na cidlo, hlasi mi Vag ze nejaky cidlo vyparniku ci co,uvidime zda to pomuze, nebo budu muset najit jinny zpusob. jinak co tam mas za topeni ? za jak dlouho to mas vytopeny? a jak mas zapojene hadice na vodu ? mi to trva moc dlouho asi, teda sem to nemeril, ale mam cerpadlo na 3,1kW a bufika 5kW takze asi nejede naplno
×
×
  • Vytvořit nový...