Pokud chápu dobře, myslíš přechod mezi černým keramickým pruhem a čistým sklem.
Snad nebudu působit negativně vzhledem k mému počtu příspěvků, nicméně však je možné tento přechod minimalizovat pomocí nejjemnějšího smirkového papíru, který se používá v kombinaci s vodou (jednak z důvodu prašnosti ale hlavně kvůli zvětšení účinku broušení přechodu a nepoškození skla). Ty černé půntíky tvořící přechod, ačkoli jsou pár mikronů vystouplé, dokáží fólii zamezit dokonalé přilnutí na sklo a tím je způsobený defekt "bílého rámu". čím více se keramické puntíky zbrousí, tím je přilnutí pochopitelně lepší a výsledný defekt je pak do jisté míry potlačený.
Bohužel jsou firmy které hrají na čas, zákazníkům naslibují do 120minut budou mít auto hotové(což skutečně dodrží), ale na úkor kvality - přechody nebrousí a většinou na autě pracůjí 2-3 lidé, což se projeví v ceně.
Schválně jsem pořídil fotografii mnou tónovaného zadního skla, bez použití výše zmíněné metody. (Omlouvám se za kvalitu fotky).
Kdyby jsi měl zájem o tónování tvého auta, kontaktuj mě pomocí formuláře nebo tel.čísla na webových stránkách. Pro členy z fóra nabízím slevu 15% a jsem z Prahy což máš kousek