Přejít na obsah

fendelínek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení fendelínek

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. dundas : připojuji pro orientai foto původních pístů
  2. dundas: ne hlavu jsem nepřebrušoval, je pravdou, že jsem na bazoši našel kompletní hlavu za 2.tis Kč, která měla najeto cca 75.tis km, u které jsem akorát zabrousil ventily, vyměnil gufírka ventilů (vodítka byly v toleranci-nechtěl jsem zase dělat kompletní GO, pouze odstranit klepání a spotřebu oleje, v motoru bylo jinak vše v pořádku) a řádně vyčistil, jak jsem výše již uvedl(mé hlavě nic nebylo a není). Hlavu jsem koupil pouze z důvodu, abyh měl vše připravé a nemusel se po rozebrání motoru něčím zdržovat jako něco schánět, opravovat či čistit na hlavě. Potřeboval jsem, aby auto hned jezdilo. Myslím, že pokud s hlavou nic nebylo tak není zapotřebí tuto zabrušovat. I já jsem se na tuto operaci připravoval asi 3/4 roku. Motor jsem ještě neměl rozebrený a vše jsem měl předem připravené a nakoupené včetně pístů, neboť jsem si byl na 99 % jistý, že klepání způsobují právě ty písty, což se potvrdilo. Je též pravdou, že informace o klepání jsem hlavně získal na tomto fóru. Pokud bych vám mohl ještě něčím pomoci, tak neváhejte a pište.
  3. dundas: najeto mám cca 2000km po opravě a vše v pohodě, spotřebu oleje nepozoruji, na měrce stále stejně, před výměnou spotřeba oleje cca 0,3l
  4. Dobrý den, k tématu o klepání motoru 1.4. 16v bych také rád přispěl svými zkušenostmi. Vlastním tento motor 1.4 16v 55 kw AUA r.v. 2000. Když jsem vozidlo zakoupil tak mělo najetých skutečných 75 tis. km. Klepal, ale nijak jsem tomu zpočátku nevěnoval pozornost. Klepání se mi po čase nelíbilo tak jsem dal hustější olej 10 w 40 + přísadu, klepání se o něco zlepšilo, ale stále klepal. Na tomto fóru jsem se dočtl, že by to mohlo být způsobeno písty. Vzhledem k tomu, že jsem vyučen automechank, ale toto zaměstnání již neprovádím, mi toto připadalo reálné, nebo´t logicky nic jiného takto klepat může. Rozhodl jsem se a koupil výhodně nové písty a motor rozebral. A skutečně všechny 4 písty byli z jedné strany přidřené.( na tomto fóru již přidřené písty někdo vyfotil) Proč se přidřely nevím. Jestli vozidlo někdo v minulosti přidřel bez oleje již nezjistím. Válce vizuelně v pořáku, ovalitu válců jsem neměřil. Tedy jsem písty vyměnil a motor již neklepe a jde velmi tiše. Bral mi i olej asi 0,2 dcl na 1tis km. Po výměně píst. kružků , těnících kroužků ventilů vše ok - olej nežere. Jen chci uvést, že klepání skutečně způsobují přidřené písty, jen nevím proč se přidřeli. Tedy jediná pomoc je výměna pístů. Mě oprava vyšla celkově asi na 8.000,-Kč, ale jak jsem uvedl sadu orig pístů jsem sehnal za 3,5 tis. Nové neorigo od KS Motors stojí jeden píst cca 1.600,-Kč. Originál jeden píst stojí cca 4.500,-Kč. To jen pro orientaci. Jsem stále názoru že by motor jezdil dobře dále i s klepáním, ale to klepání mě vadilo. Někdo múže namítat, že se vyplatí kupit jiný motor, ale já jsem si raději opravil svůj a vím co v něm mám.
×
×
  • Vytvořit nový...