Zdravim, dostal jsem favorita 135L r.v. 92 po dedovi a mam par otazek:
1) Topeni: kdyz prijdu rano do garaze je pod motorem chladici kapalina (odhaduju tak 0,5dcl). Kontroloval jsem to a vyteka to nekde od regulacniho ventilu, ale ne kdyz je motor zahraty ale az po zchladnuti. Taktez jsem si vsiml ze fouka z topeni teply vzduch a to ikdyz na palubovce vypnu privod chladici kapaliny do vymeniku. Chtel jsem se optat jestli bude chyba pouze v regulacnim ventilu nebo muze byt i jinde (koukal jsem ze tam je sakra blbej pristup tak se mi to nechce sundavat cely)?
2) Svicky: jaky byste doporucili svicky na Favo 135L r.v. 92? V manualu je vic variant tak z toho nejsem zrovna moudry (a vim ze kdyz jsem do meho stareho pola nedal tribodovy NGK tak do kopce proste nejelo).
3) Karburator (a startovani): Asi nejvetsi problem mam se startovanim. Studeny motor celkem jde: seslapnu jednou plnovy pedal a pak to chyti otacky cirka 1500, ale pak zacnou padat a motor jakoby skube, ale staci vyjet cirka 30m od garaze a motor ma plynuly chod (otacky asi 900). S teplym motorem uz je problem: obcas chyti bez plynu, obcas se musi dat plny a tocit tak 5 vterin nez motor chytne, obcas otocim klickem otacky vyskocej tak na 500 a pridam lehce plyn a chytne to. Je to normalni? Na konec dalsi vec ktera me zarazi (ohraty motor ma otacky asi 650-700 ale kdyz jedu z kopce a pred krizovatkou zabrzdim otacky motoru spadnou na 500 a skoro to chcipne. Tipoval bych ze je spatne serizenej karburator ale nikde jsem nanasel nakej kloudnej clanek jak ho seridit (taktez nemuzu narazit na servis v Libereci, ktery by se jeste zabyval favoritama).
Za jakekoliv rady, postrehy ci napady predem dik.