Pánové pozor,
mám octavii, r.v. 2006, zhruba při 20000 jsem to nechal načipovat. Dalších sto tisíc jezdila vážně krásně. Táhla jak bejk a spotřeba skoro žádná. Zhruba při 130000 mi začala mírně pocukávat. Jak na volnoběh tak i při jízdě. Všichni tvrdily že je to spojkou, resp. setrvačníkem. Koupil jsem tedy novou spojku i se setrvákem ale problém stále přetrvával. Dočetl jsem se že to cukání občas způsobují vstřiky nebo kabely ke vstřikům. Tudíž šly vstřiky na měření, jeden se nechal repasovat ale problém stále přetrvával. Koupil jsem tedy nové kabely ke vstřikům ale auto cukalo stále stejně. Už jsem nevěděl jak dál. Různí mechanici si nevěděli rady. Až jednou na dálnici se z ničeho nic začalo ozývat cvakání. V tu ránu mi bylo vše jasné. Vypadl mi ventil do válce. Po všech těch opravách a pátráních po závadě jsem skončil u koupi nového motoru. Takže si dejte pozor když někdo z Vás narazí na podobnou závadu. Všichni Vám budou tvrdit že je to setrvačník nebo spojka, vstřiky nebo kabely k nim, nebo cokoliv jiného. Můžete mít také načatý ventil jako v mém případě.