Přejít na obsah

Jerryn

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Jerryn

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahoj, koupil jsem Superba s motorem CBBB 125kW, předchozí majitel o DPF prý nic neví, ale mně hodnoty nedávají na diagnostice vůbec smysl. Zaplnění drží konstantně na stejné hodnotě 39mg, olejový popel na 258ml, specifikovaný karbon je 7.2, ale skutečný je 0, status regenerace to píše, že je aktivní nouzová regenerace, diferenciální tlak je 8mbar, teplotu to ukazuje jen před turbem, ale před a za DPF hodnota chybí. Když jsem zkoušel spouštět regeneraci při stání tak provedu všechny úkony (plná brzda, plyn), regen napíše že ON, ale otáčky se ani nezvýší a nic se neděje. Nevím jaké jsou fígle jak oblbnout řídící jednotku, když někdo vymlátí DPF, ale mohly by toto být známky, že je vyřazen? V koncovce výfuku je černo. Navíc po studeném nastartování a následném rozjezdu začne auto poměrně silně bíle kouřit, ale až po rozjedu, při nastartování a stání na místě nic. Olej je těsně před výměnou, je mezi ryskami, ale když měrku otřu o hadr, dělá kromě černých i světle žluté fleky a smrdí po naftě. Může být toto vše spojené s tím DPF? Např. že se po startu snaží dělat regeneraci, tak tam pouští víc nafty, ale ta jen prolítne výfukem a zároveň leze přes kroužky do oleje? Díky
  2. Ahoj, příští týden budu kupovat S2 s motorem CBBB a preventivně zjištuji na co si dát pozor a co udělat. Náhon olejového čerpadla by měl být už OK, jelikož je to RV 2010, ale našel jsem informaci o tom, že 2.0 TDI měly ještě problémy s M8 šteftem u napínací kladky rozvodů, který se pak vytrhával po výměně. Týká se to i tohoto motoru nebo to bylo jen u 2.0 TDI PD? Díky
×
×
  • Vytvořit nový...