-
2.0 FSI (110 kW)
Draku 999 - presne pozoruju to co popisujes. Jemný kopnutí, nekdy vetsi, nekdy mensi. Presne s tim silentblocekm si to taky povidam. Pod kryt jsem nekoukal. Udelam to. Diky
-
2.0 FSI (110 kW)
Draku nevim. Ted se chova jako kdyby nic. Zadny problem. Ta kapalina, kdyby nekde tekla, tak to mjsi byt videt po autem, ne? Nikde ani kapka. Spis to vidim na nejakou vzlinajici netesnost.
-
2.0 FSI (110 kW)
Zdravas panove. Tak od minule, zadna zmena. Vymazany VAG, nove svicky a kara zatim jezdi. Radsi cepuju N98. Je pravda, ze ho podvedome setrim.....takze na dalnici nejedu pres cca 3500 otacek.....preci jen si myslim, zer pokud je nacaty katalyzator, tak delsi rychlejsi jizda na to muze mit vliv. Shrnuti: Nikdo stale nerekl co to je, diagonstika mlci. Jsou tam takovy zvlastnosti: Lehce se mi ztraci chladici kapalina. I kdyz je kapalina nad risku minima v zime po startu me sviti zlute " dolej kapalinu", doleju a je to OK. Pak VAG napise ( mam xenony) spatna funkce automatickeho serizovani sklonu svetel. Za mesic nic. Pak to napise, spatna funkce odvetrani nadrze. Po nejake dobe, uz to zase nepise. Tak nevim. Ale jak rikam, jezdi na 1.
-
2.0 FSI (110 kW)
No nijak zatim. Jel jsem do jineho servisu, kde WAG zjistil spatne odvzdusneni nadrze, nedobra funkce xenonu - automaticke stelovani vysky a tu kontrolku check motor jsem si nechal zhasnout a jezdim zatim dal. Pokud se to znovu rozstviti asi me nezbyde ic jineho nez kontrola Lambdy event vymena toho katalyzatoru....:-(
-
2.0 FSI (110 kW)
Draku, diky, zkusim se tim ridit. 2.0 FSI ZDAR!:-)
-
2.0 FSI (110 kW)
V 90% jezdim min. na 98. Obcas dam 95. Vse se snazim u znackovych benzinek....
-
2.0 FSI (110 kW)
Tak dle posledniho VAGu je v prdeli katalyzator. Chteji za nej kolem 25 000,-. To auto nema najeto ani 96000. Uffff. ...co ted? :-(
-
2.0 FSI (110 kW)
Dobry den panove. Mam problem: Vlastnim kombika 20,FSI automat BLR, 2005, najeto necelých 100tis. Na jare zacal motor cukat, zvlastne po rucnim podrazovani pri brzdeni treba do vesnice. Po prestaveni do polohy D a mirnym seslapnuti plynu si motor cuknul...a dal jel, ale zdalo se mi ze to zacalo trochu jinak radit a zvuk taky nebyl v norme. Pri prvni navsteve servisu na VAG kde byla vadna civka. Vymenil jsem pro jistotu vsechny. Chvilku se zdalo, ze to bude cajk. Jenze tyden potom , po najeti cca 200km zase tentokrat se rozsvitila kontrolka check motoru. Zase servis, zase vag, tentokrat zavada, vadny zpetny ventil vyfukovych plynu. Vymena, zase cca 300km a znovu. Jezdil se mnou technik s diagnostikou napojenou pri jizde a cekali jsme az to cukne....stalo se.....a kouzelny kufrik mu sdelil, ze je zavada na 3. valci. Takze vymenili vsechny svicky, zresetovali nastaveni a 4 000km byl klid....ted opet mirne cuknuti a rozsviceni opet cheku motoru. Zitra jsem objednan znovu do servisu tak uvidim :-((( Jinak motoricky nemam vyhrad, a to jsem presedl z 1,8T. Obcas pri dojizdeni a samovolnemu prerazovani citim razy mezi 4-3 prevodovym stupnem, ale to si myslim, ze nema souvislost. Fakt nevim. Mam to dat do jineho orig. servisu, ci k nejakemu soukromnikovi, ci prodat? Diky za jakykoliv poznatek.
krimitz
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva