Upřesňuji dle tvého dotazu dále: Servisuji jen a pouze v autorizovaném servisu Škoda !!! Svíčky vyměněny po 60 tkm a mají najeto 10 tkm. Klapku jsem vyjmul a vyčistil, základní nastavení v ŘJ dnes opět provedl autorizovaný servis Škoda. Tankuji pouze Natural 95 Schell, V-Power. Aku jsem dnes dobil. Je mi samozřejmě jasné, že se jedná o automatický sytič, který při startu motoru zařazuje ŘJ bez mé vůle. Při prvním ranním studeném startu a otočení setrvačníku startérem motor okamžitě zareaguje a během asi během 3 vteřin se pomalu roztočí od 0 do 800 ot/min, kde se jeho otáčky ustálí. Potom motor akceleruje normálně. Pokud po tomto prvním startu motor vypnu a start několikrát po sobě opakuji, čerpadlo již po otočení klíčkem v zapalování nezabzučí. Takže je nejspíše palivová soustava po prvním startu natlakovaná dost. Po třech až čtyřech studených startech hned po sobě se sytič jakoby dostaví zpět a otáčky při startu z nuly vyskočí na asi 1100 ot/min. a během asi 2 vteřin klesnou na 800 ot/min, kde se ustálí. Je možné, že v palivové soustavě je při startu nízký tlak benzínu ??? Filtr benzínu je však nový, ale nemůže být na něm vadný regulátor tlaku paliva a nedává správný tlak? Jestli dělali diagnostiku to nevím, ale podle rádců by VAG nic stejně neukázal. S autorizovanými servisy Škoda je asi taky pěkná