Přejít na obsah

Borovec

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Borovec

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Čau, neměl jsem teď čas moc sem psát, ale ve zkratce. Dával jsem to v pondělí na čistění vstřiků a při tom bylo zjištěno že jeden ten vstřik dává méně paliva než ty ostatní, takže problém byl nalezen. Zkoušel jsem koupit jeden vstřik (nejsou teď moc money) levněji z vrakáče, ale ten byl nakonec úplně špatný, takže mi chlapi na čistění dali ještě to aditivum do paliva ať to přidám do benzínu a trochu to teď protáčím, že je velká pravděpodobnost, že si ten vstřik po tom čištění ještě sedne, takže jezdím a uvidím jestli se to spraví nebo ne. Každopádně, po tom vyčištění, se to chování motoru hodně zlepšilo, ale samozřejmě je pořád poznat že ten jeden válec nechodí úplně korektně. Jinak díky za tipy a pokud se to zlepší tak budu informovat ;-) Borovec
  2. Ahoj, takže po výměně toho těsnění, žádná změna... Je to pořád stejné.. Tak už fakt nevím. Nechci vyměnit půl auta, na to teď nejsou money. Podle mě jsou už poslední dvě varianty co by to mohlo být, buď je jeden vstřikovač vadný nebo přicpaný a nebo je načlé nějak to palivové čepadlo, ale to se mi zase moc nezdá vzhledem k tomu, že vynechává válec... Máte někdo zkušenosti s těmi aditivy na čistění vstříků?? Opravdu to pomáhá nebo je to jen reklamní trik? Borovec
  3. No, v prvé řadě děkuju za všechny reakce. Zítra jdu na výměnu toho těsnění mezi hlavou a sáním, tak uvidím jestli to pomůže. Dám vědět. Co se toho klepání v motoru týče, tak jak už jsem psal, ozývalo se to někde jakoby od spojky. Dneska jak jsem jel tak jsem si všimnul, že to klepání zmízí když spojku vyšlápnu. Jo a klepe to jen při volnoběhu, když se to trochu víc vytočí tak to přestane. Nějaké nápady, co by to mohlo být? Nějaké ložisko, nebo lamely? Nemám nějak představu co by tam mělo klepat. Borovec
  4. Tož to s tím přidáním plynu jsme zkoušeli a dělalo to co už jsem psal. Takový jakoby trochu cinkavý zvuk, přičemž z výfuku to foukalo, ale nepravidelně (asi tak jak nepravidelně běžel motor). Zapalovací lištu jsme zkoušeli z jiné feliny, bez změny. No a to těsnění pod sáním, to jsem říkal tomu známému co mi to dělal, ať to se na to mrkne a říkal, že se na to díval a že to bylo v pohodě a radši to pro jistotu ještě přetěsnil tmelem. Tak teď nevím. Nebo je tam ještě jiné těsnění pod sáním?? On totiž, co mě tak napadá kontrolovat jenom tesněni pod klapkou... No, zeptám se ho a uvidim. Zatím dík za rady ;-) Borovec
  5. Takžem palivový filtr by vyměněn. Výkon se trošičku zlepšil, ale jinak je to bez změny. Poslouchal jsem to klepání (pokud se ozývalo) a vycházelo to jakoby od spojky... Jinak, jak to bylo zvedlé, tak jsem kontroloval výfuk a vypadal být v pohodě (i předchozí majitel říkal že ho měnil minulý rok na podzim). Jediné co bylo v horší stavu byl katalyzator, který byl takový prorezlý, ale těsnil (jak vypadá uvnitř, nevím). Každopádně, pořád se mi zdá, jako kdyby to jelo na tři válce a z výfuku se ozývá takové šelestění nebo spíš zvonivý nepravidelný zvuk (takový utlumený) tak nevím. Nechce se mi zrovna měnit komplet celý výfuk, když vypadá celkem v pohodě. Mohl by tohle dělat ten katalyzátor?? Máte nějaké zkušenosti s těmi čističi vstřiků, jestli to opravdu pomáhá, nebo jestli je to nějaká bouda?? Dík Borovec
  6. No, ty svíčky zkusím. Filtr nechám vyměnit v pondělí i s tím přeměřením tlaku paliva tak uvidíme. Teď jsem ještě měl jízdu a když jsem no nastartoval tak jsem to klepání neslyšel, tak nevím. Každopádně, když jsem dojel zpátky tak jsem při tom zahřátém motoru poslechl výfuk na volnoběh a ten zvuk je takový jakoby cvakavý. Tak nevím. Může to být ten ucpaný katalyzátor?
  7. Čau Čidlo jsem kontroloval tak, že jsem tam dal jiné z feliny, která šlape v pohodě a nic se nezměnilo. Jinak co se týče těch kabelů, jak píše Tonda, mám MPI a tam je pouze zapalovací lišta. Dík za odpověď Borovec
  8. Ahoj, takže hned ješě v úvodu. Ty operace jsem nedělal přímo já, ale známy co má autoservis. Já si sice drobné věci opravím, ale zase takový mechanik nejsem ;-) Ano svíčky jsou nové, typ přesně dle příručky DR15TC (3 bodové). Ten snímač otáček v převodoce je ještě něco jiného než ten na setrváku? Ty kompresní tlaky nevím jakým způsobem byly měřené, ale ten známy říkal, že je to sice 10, ale že jsou stejné, takže by to mělo být vpohodě. Tou kontrolou jsme chtěi vyloučit podfouklé těsnění nebo podpálený ventil. Ty rozvody měnil ten známý s tím, že po výměně se to chová úplně stejně jako před. Já jsem původně myslel, že to dělají ty neseřízené ventily, tak jsem to neřešil, najezdil jsem s tím tak 800km aby si ty nové rozvody sedly a pak jsem to nechal seřídit. Zmizelo (nebo spíš je tišší) klapání ventilů, jinak je to beze změny, přičemž se to seřizovalo před 3 dny, takže předpokládám, že se ty vůle moc nehly od té doby. Zkusím ještě poslechnout to klepání a jít po tom. Nějak se mi to celé nezdá. Jinak co se toho palivového filtru týče, tak známý říkal, že jak to měl poprvé (ty výměna rozvodů, termostatu, atd.) že se díval i na něj, a že vypadal že je celkem nový. Ale cvičně ho můžu nechat dát vyměnit, tím asi nic nezkazím. On totiž předchozí majitel co vím, tak jezdil chvíli na etanol a benzín 1:1 tak jestli se to nějak tím neucpalo. Jinak, díky za rady Borovec
  9. Dobrý den, koupil jsem velmi zachovalou felinu (1999, 1,3 MPI, 50kW, 162000km), kastle vubec neni rezavá, akorát mě trochu zlobí motor. Ihned po koupi jsem vyměnil svíčky, vzduchový filtr, dělaly se nové rozvody, měnil se olej, čidlo teploty s termostatem, vodní pumpa. Po zajetí rozvodů jsem ještě něchával seřídit ventily a vyčistit a resetovat klapku. A teď k problému. Jednak mi ten motor příjde takový zdechlý. Když to srovnám s rodinnou felinou, která jezdí na LPG a má nahrkaných úctyhodných 380tis, tak ta a to ještě v combiku tahá daleko lépe. Ta moje mi přijde taková jakoby "pod dekou". S tím by se ještě relativně dalo žít, ale co mě štve více, tak to je takový hodně nepravidelný chod při volnoběhu, kdy je cítit jak to s motorem škube. Dále, když se nastartuje studený motor, tak to jede jakoby na tři válce (je slyšet takové klepání z prostru motoru) a chvíli trvá (cca 3-4 minuty jízdy), než se to srovná. Při jízdě, když tomu šlápnu, tak motor táhne, ale pořád trochu poškubává a nejvíc škube, když udržuju rychlost tak kolem 50 - 60km a jen lechtám motor tak kolem těch 2000ot. To dělá jak za tepla tak za studena. Měrily se komprese, na každém válci přesně 10. Na VAGu to nic nehlásí. Zkoušel jsem všechny možné kontaky prostříkat kontaktolem a vyčistit je (respektive ty, na které jsem si troufl je rozdělat, abych je nepoškodil). Kontrolovalo se jestli neni těsnění pod hlavou prasklé a bylo v pohodě, dal se tam ale pro jistotu ještě těsnící tmel. Lambda sonda v pohodě. Zkoušela se jiná zapalovací lišta a snímač otáček, beze změny. Fakt už nevím čím by to mohlo být, ale štve mě to, protože je to jediná vada na kráse. Prošel jsem fórum tam a zpátky jestli něco nenajdu a víceméně se všude píše ať se s tím udělá to, co jsme s tím už všechno udělali. Nemátě někdo tušení v čem by to mohlo být? Případně nějakou radu co ještě zkusit zkontrolovat? Díky moc Borovec
×
×
  • Vytvořit nový...