-
Fabia 1.9 TDI PD Turbo netlaci
Tak problém vyřešen - byl zcela zatuhlý regulační ventil turbodmychadla, takže se vůbec nehýbala klapka přepouštějící výfukové plny. Rozhýbáno bez demontáže turba za pomocí správně naohýbané ocelové pásoviny. Přístup jak k penězům, ale šlo to. Samotná přepouštěcí klapka chodila zcela volně, což je doufám správná funkce. Ventil je ovládán přetlakem.
-
Fabia 1.9 TDI PD Turbo netlaci
Troufám si obnovit diskuzi s tím, že přimrzlé nic nebylo a problém přetrval. Dnes od posledního problému při jízdě podobnou trasou v teplotě 10° opět došlo v popisovanému výpadku. Bohužel jsem to nečekal a tak bez NB jsem nemohl nic zjistit, po příjezdu domu ŘJ bez chyb (cca 15km jízdy). Udělal jsem tedy log aktuálního stavu, ale jelikož jsem se v tom šťoural poprvé, tak z dostupných informací zde z fora a jiných v naměřených hodnotách nějaký závažný problém nevidím. Chtěl bych proto požádat zkušenější, zda by mohli shlédnou mnou naměřené údaje a případně sdělit, zda někdo nějaký hlubší problém vidí. O víkendu pojedu zase stejnou trasu, tentokráte se vybavím a budu sledovat celou cestu... log.rar
-
Fabia 1.9 TDI PD Turbo netlaci
Rád bych obnovil toto téma, kde nedošlo k dořešení problému s náhlým úbytkem výkonu při delším zatížení. Auto: Fabia I. 1,4TDI 51kW BNM r.v 2006 Popis situace: Při několikakilometrové jízdě v -6°C po dálnici, táhlými kopci (možná někdo zná - cesta z Pirny po A17 do Ústí nad Labem), se po cca 10km jízdy při cca 3500ot. zcela ztratil výkon. Z 1,4 TDI se náhle stalo 1,4 SDI. Pokles byl znatelný. Na palubním počítači došlo k poklesu spotřeby z 10,5l na 7l )což jediné mne velice potěšilo), auto sice točilo, ale netáhlo. Kontrolka motoru mlčela, z výfuku žádný kouř. S hrůzou odtahu jsem dojel za hranice na trojku, kde jsem zastavil, jak jen to šlo. Oběhl jsem auto, koukl na motor a nic. S představou tisíce závad, na které na parkovišti opravdu nepřijdu, jsem znovu nastartoval a auto jelo normálně. Vše fungovalo, zátah (pokud se tomu tak dá říkat) normální. Tento stav mne děsí víc, než kdyby se to nevzpamatovalo – problém, který se vyřešil sám, jsem už dlouho nezažil a nerad bych aby se to jednou stalo a po novém nastartování se to neprobralo, nebo se to stalo třeba při předjíždění apod. VAG bez chyb, log jsem zatím nedělal, ale vyzkouším absolvovat cestu znovu a případně opět způsobit závadu kterou bych jím právě zachytil. Než se tak ovšem stane, chtěl bych se zeptat, zda s tímto nemá někdo zkušenost, popř. jak byl problém odstraněn.
-
1.4Tdi nestartuje, když je ohřátý motor
Měl jsem ten stejný problém se startováním, když jsem měl Audi A6 2,5TDI s věhlasným čerpadlem VP44. V servisu mi řekli, že je to jasné – to je čerpadlo. Tak jsem ho nechal za 20tis opravit, ale startovalo to teplé stále špatně. Tak jsem to reklamoval a stále špatně. Tak zase reklamace…a…stále špatné. Následně jsem tak dlouho pátral, až mi jeden kolega řekl, že mu to dělala Octavie a že to byl startér. Tak jsem si sám vyměnil startér za 1500 a světe div se, startovalo to jak blázen za jakéhokoli počasí a teploty motoru. Je to tak jak píše DejvFabia – stačí při startování o pár otáček motoru méně a trochu větší proud při startování a auto nechytá, i když je baterka 100%
-
Zvláštní zvuk z motorového prostoru 1.4 TDI.
Dělá mi to úplně to samé. Když je auto studené, zvuk slyšet není, ale jak se ohřeje, tak to začne. Chtěl jsme se toho zbavit, tak jsem postupoval stejně - výměna kompletních rozvodů včetně pumpy, výměna napínací kladky řemene alternátoru, zkouška úplně bez alternátoru a bez úspěchu. Jediné co mě napadlo je ještě vyměnit napínák a řetěz co pohání olejové čerpadlo. Auto jsem kupoval z firmy, ve které pracuji, má najeto aktuálně poctivých 140tis a 40tis už to ten zvuk dělá.
nicsu
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva