Přejít na obsah

nicsu

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení nicsu

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak problém vyřešen - byl zcela zatuhlý regulační ventil turbodmychadla, takže se vůbec nehýbala klapka přepouštějící výfukové plny. Rozhýbáno bez demontáže turba za pomocí správně naohýbané ocelové pásoviny. Přístup jak k penězům, ale šlo to. Samotná přepouštěcí klapka chodila zcela volně, což je doufám správná funkce. Ventil je ovládán přetlakem.
  2. Troufám si obnovit diskuzi s tím, že přimrzlé nic nebylo a problém přetrval. Dnes od posledního problému při jízdě podobnou trasou v teplotě 10° opět došlo v popisovanému výpadku. Bohužel jsem to nečekal a tak bez NB jsem nemohl nic zjistit, po příjezdu domu ŘJ bez chyb (cca 15km jízdy). Udělal jsem tedy log aktuálního stavu, ale jelikož jsem se v tom šťoural poprvé, tak z dostupných informací zde z fora a jiných v naměřených hodnotách nějaký závažný problém nevidím. Chtěl bych proto požádat zkušenější, zda by mohli shlédnou mnou naměřené údaje a případně sdělit, zda někdo nějaký hlubší problém vidí. O víkendu pojedu zase stejnou trasu, tentokráte se vybavím a budu sledovat celou cestu... log.rar
  3. Rád bych obnovil toto téma, kde nedošlo k dořešení problému s náhlým úbytkem výkonu při delším zatížení. Auto: Fabia I. 1,4TDI 51kW BNM r.v 2006 Popis situace: Při několikakilometrové jízdě v -6°C po dálnici, táhlými kopci (možná někdo zná - cesta z Pirny po A17 do Ústí nad Labem), se po cca 10km jízdy při cca 3500ot. zcela ztratil výkon. Z 1,4 TDI se náhle stalo 1,4 SDI. Pokles byl znatelný. Na palubním počítači došlo k poklesu spotřeby z 10,5l na 7l )což jediné mne velice potěšilo), auto sice točilo, ale netáhlo. Kontrolka motoru mlčela, z výfuku žádný kouř. S hrůzou odtahu jsem dojel za hranice na trojku, kde jsem zastavil, jak jen to šlo. Oběhl jsem auto, koukl na motor a nic. S představou tisíce závad, na které na parkovišti opravdu nepřijdu, jsem znovu nastartoval a auto jelo normálně. Vše fungovalo, zátah (pokud se tomu tak dá říkat) normální. Tento stav mne děsí víc, než kdyby se to nevzpamatovalo – problém, který se vyřešil sám, jsem už dlouho nezažil a nerad bych aby se to jednou stalo a po novém nastartování se to neprobralo, nebo se to stalo třeba při předjíždění apod. VAG bez chyb, log jsem zatím nedělal, ale vyzkouším absolvovat cestu znovu a případně opět způsobit závadu kterou bych jím právě zachytil. Než se tak ovšem stane, chtěl bych se zeptat, zda s tímto nemá někdo zkušenost, popř. jak byl problém odstraněn.
  4. Měl jsem ten stejný problém se startováním, když jsem měl Audi A6 2,5TDI s věhlasným čerpadlem VP44. V servisu mi řekli, že je to jasné – to je čerpadlo. Tak jsem ho nechal za 20tis opravit, ale startovalo to teplé stále špatně. Tak jsem to reklamoval a stále špatně. Tak zase reklamace…a…stále špatné. Následně jsem tak dlouho pátral, až mi jeden kolega řekl, že mu to dělala Octavie a že to byl startér. Tak jsem si sám vyměnil startér za 1500 a světe div se, startovalo to jak blázen za jakéhokoli počasí a teploty motoru. Je to tak jak píše DejvFabia – stačí při startování o pár otáček motoru méně a trochu větší proud při startování a auto nechytá, i když je baterka 100%
  5. Dělá mi to úplně to samé. Když je auto studené, zvuk slyšet není, ale jak se ohřeje, tak to začne. Chtěl jsme se toho zbavit, tak jsem postupoval stejně - výměna kompletních rozvodů včetně pumpy, výměna napínací kladky řemene alternátoru, zkouška úplně bez alternátoru a bez úspěchu. Jediné co mě napadlo je ještě vyměnit napínák a řetěz co pohání olejové čerpadlo. Auto jsem kupoval z firmy, ve které pracuji, má najeto aktuálně poctivých 140tis a 40tis už to ten zvuk dělá.
×
×
  • Vytvořit nový...