-
Počet příspěvků
58 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení fzj
-
Tí,co by mi sa chceli vyjadrit k tomu,co som napisal,nech mi napisu sukromnu spravu. Vdaka. Prajem pekny den.
- 395 odpovědí
-
Zdravim Vas. Poprosil by som Vas o radu. Planujem kupit bud octaviu RS 230 v manuali alebo cupru 290 tiez v manuali.Pisem tu to preto,lebo planujem aspon stage 1 upravu. Neviem co si vybrat. Momentalne mam Leon Homola edition v stage 1 uprave 165k a pred tym bola octavia rs2 FL stage 3 uprava 373k. To preco som predal octaviu - sa radsej nevyjadrujem. Fotky v albume. Pre porovnanie i s cenou: Octavia rs 230 vs. Cupra 290 odmerany vykon na 100okt. benzine: 250k vs. 310k 340mm kotuce v predu a 272mm vzadu vs. 370mm predne 4-piestikove a 310mm zadne 590l kufor vs. 380l kufor biela farba vs. biela/cervena bi Xenony vs. bi LED nevypinatelne ESP vs. vypinatelne ESP registracna dan 1397eur vs. 2047eur 1445kg vs. 1395kg cena auta 31796eur vs 33421eur s DPH Upravy: stage 1+ druhe turbo IS38 (golf R,S3,cupra),sanie, (cca 370k) vs. stage 1 (370k) Nepotrebujem pohon 4x4 - golf R,ci novy focus RS. Rozmyslal som i nad hondou civic type R-GT 310k na 95okt. benz, 350mm kotuce 4-piestikove a 296mm zadne 498l kufor, 4 miestne biela/cervena farba LED tlmene svetla a halogeny dialkove svetla vypinatelne ESP registracna dan 2047eur 1382kg cena 34709eur s DPH Upravy: stage 1 (360k?) Vdaka
- 395 odpovědí
-
Seat Leon III. s motorom 1.4TSi a sériovým výkonom 125k (92kW) 200Nm v edícií HOMOLA. Po úprave Stage 1 PROFITUNING 165k (121kW) a 285Nm. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1109334952431070.1073742051.267701583261082&type=3
-
Zdravim Uz viac ako 2 mesiace mi to pukanie nerobi. Mozno preto,ze je vlhko alebo mokro. Neviem. Teraz to neriesim. Uzivam si len jazdu,aj ked sa to v tomto obdobi neda povedat. Stale chcem skocit do servisu to pozriet.
-
Do tyzdna sa to vyriesilo. Riadiacka sa dala cez PC a system ukazal,ze treba previest zakladne nastavenia vackoveho hriadela. Nepodarilo sa to nastavit. Nakoniec sa musela vymenit cela riadiacka. Dala sa nova, ktora sa nemusela otvarat a po kabli sa da riesit software. Ta povodna odisla preto, lebo ked sa upravoval vykon na aute a vymienali sa diely na zvysovanie vykonu, tak sa musela vzdy otvorit riadiacka a poslednykrat to nevydrzal spoj, lebo maticna doska v riadiacke sa vzdy ohybala. Takze je to vyriesene.
-
Viac ako po roku zhodnocujem,ze mi prestalo robit-to take pukanie od kolesa. Cely rok sa to neozvalo a nerobi mi to ani doteraz. Co mi zacalo robit,bolo pukanie,ked som prechadzal zakrutou. Potrebne bolo vymenit obidve loziska ulozenia prednych tlmicov. Dovod bol,ze mam sportovy tvrdsi podvozok znizeny o 3 cm od povodnej svetlej vysky 128mm. Po vymene pukanie prestalo,ked som prechadzal ostrejsimi zakrutami. Problem bol vyrieseny na 50%. Pri cuvani s otocenym volantom mi stale nieco puklo. Auto bolo na zdvihaku a trebalo dotiahnut sroby na jednej stabilizacnej tycke. O 2-3 zavity bol uvolneny srob. Po case sa srob uvolnil jazdenim na aute a hlavne kvoli hrbolatym cestam. Skontrovala sa cela predna naprava co sa tyka srobov a boli este nejake sroby pouvolnovane. Dotiahli sa. Problem sa vyriesil na 95%. Co ma este trapi je, ze obcas nieco pukne v prednej naprave. Tak raz za cas to zrobi. Ked cuvam s otocenym volantom, vyrovnam naspät volant a potom sa pohnem,tak slabucko nieco pukne. Ale nie vzdy mi to urobi. Pride mi to ako by boli problematicke, bud silenbloky alebo gulove capy. Kontrolovali sa homokineticke klby. Tie su urcite v poriadku - vobec v nich nepuka, neskripe a ani tam nic nevrzga pri otoceni volantu a pohnuti sa s autom. Tak isto sa skontrolovala poloos a tiez je ok. I riadenie sa skontrolovalo a vyzera, ze je ok. Este zbehnem na 3 hodiny na poriadne prekontrolovanie prednej napravy. Myslim,ze bude problem asi s gulovanim capom,kde je predne riadenie. Docital som sa,ze jeden mal problem s uvolnenym srobom na zadnej naprave,tak aj tu skontrolujem. Najrychlejsie ako vyriesit problem je,ze si dat hlasnejsie radio :-) Dam vediet,ze ako to dopadlo.
-
Vidim,ze si tu pisem sam so sebou :-) Dnes mi volali zo Skody. Vypytali si 95€ za robotu. Povedali,ze problem je v riadiacke. Ked je studena riadiacka,tak je vsetko ok a ked sa zahreje po 5-tich minutach,tak nastane studeny spoj. Bol som u chalana,co sa tomu rozumie. Rozobrali ju a vravel,ze je tam studeny spoj,co ma nastarosti ventil N205. Nemohol sa k tomu dostat,lebo je tam plastovy kryt na privod kablov a ten spoj je pod tym krytom. Tak ju nahrial s teplodusnou pistolou na 400°C,spoje sa zacelili a vsetko funguje ako ma fungovat. Povedal mi,ze este ju nezasilikonuje,obalil ju do plastoveho sacka,aby voda nezatiekla a ze mam prist buduci tyzden. Ked sa nic nevyskytne,tak riadiacku zasilikonuje.
-
Vcera som nechal auto v Skoda servise a dnes mi volali,ze problem je v riadiacej jednotke. Cena novej riadiacky je 1850€. Kable su v poriadku a aj snimac vacky. Uvidim,ze ako sa to bude dalej vyvijat. Da sa zohnat riadiacka za 200-300€.
-
Rozvody neboli robene,ale co bolo,tak sportova spojka,turbo k4,blowoff ventil,cooler,...
-
Na fore octaviaclub.cz mi jeden napisal,ze to bude snimac vacky.
-
Ide mi to ok,kde je uchytene koleso.
-
Skusim to. A co vravis na to,co napisal rs1:
-
Nie vzdy mi to robi. Moze to byt ta manzeta. Vtedy to robi, ked na maximum vytocim volant do prava alebo do lava a pomalicky idem dopredu alebo dozadu. Ked stojim s autom,nepohynam sa a volant je na maxime,tak ziadny zvuk.
-
Nik sa s podobnym niecim nestretol? Budem rad za kazdu radu.
-
Nic som nemenil,ale v servise mi vraveli,ze je to lozisko a ked sa vytoci volant na max,tak nieco sa tam trie. Povedali,ze je to ok. Tak neviem,ci to mam riesit.