Podvozek

Nápravy, kola, výfuky, tlumiče, pružiny, brzdy, ABS, ESP, servořízení...

690 topics v tomto fóru

  1. Letní pneu R16

    • 63 odpovědí
    • 24 574 zobrazení
  2. Letní pneu R17

    • 740 odpovědí
    • 88 059 zobrazení
    • 290 odpovědí
    • 62 214 zobrazení
  3. Zapsání kol do TP

    • 170 odpovědí
    • 49 261 zobrazení
    • 545 odpovědí
    • 202 882 zobrazení
    • 185 odpovědí
    • 40 801 zobrazení
    • 598 odpovědí
    • 123 659 zobrazení
  4. Jaká kola máte? FOTO

    • 1 311 odpovědí
    • 263 347 zobrazení
    • 148 odpovědí
    • 46 468 zobrazení
  5. Tažné zařízení na OII

    • 281 odpovědí
    • 97 447 zobrazení
    • 568 odpovědí
    • 103 580 zobrazení
    • 156 odpovědí
    • 45 264 zobrazení
  6. Zimné pneumatiky

    • 755 odpovědí
    • 89 992 zobrazení
  7. Letní pneu R18

    • 102 odpovědí
    • 30 776 zobrazení
  8. 15ti palcová (litá) kola

    • 82 odpovědí
    • 25 278 zobrazení
  9. Letní pneu R15

    • 13 odpovědí
    • 5 892 zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 1 294 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 33 zobrazení
    • 54 odpovědí
    • 6 429 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 164 zobrazení
  10. Uložení ramen

    • 3 odpovědi
    • 424 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 204 zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 682 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 334 zobrazení
  11. Zvyseni svetle vysky

    • 62 odpovědí
    • 23 029 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ELM327 + DPF VAG náhodou nemáš, aby ses kouknul jak to vypadá s filtrem?
    • Je fakt, ze by to teoreticky asi mohly zpusobovat i gumy. Pokud ma na kolech ty merici zarizeni, pocitac ukazuje spravne serizeni a volant je pri tom rovne, tak je to serizene spravne. U me byl problem v tom, ze na zacatku serizovani geometrie si mechanik zaaretoval volant ve stredove poloze, ale behem serizovani geometrie se mu pohnul. Nebo ho rovnou spatne zaaretoval, tezko rict. Kdyz to delal podruhe, tak zase zaaretoval volant, zeptal se me, jestli je takto volant OK, rekl jsem mu ze ano. Dal merici zarizeni na kola a pocitac hned ukazal, ze je spatne serizena sbihavost (jedno kolo kladna sbihavost, druhe kolo zaporna, proste pootoceny volant). Tak to behem chvile posteloval a od te doby je to dokonale rovne.
    • mám to samé, rovněž volant mírně nakřivo a to je auto po seřízení geometrie přímo ve škodovce podle vodováhy. Reklamoval jsem to, dělal to maník podruhé přímo přede mnou podle dílenský příručky a stejně tak zůstal. Říkal mi, ať přijedu až koupím nový gumy, tak nevím, co je na tom pravdy. Jezdím s tím, ale vadí mě to
    • Dneska je bohužel možný všechno. U nějaké série SIII měli tlumiče od výrobce v sobě špatné pružinky a měnili je na záruku.   Jeden Rus si upravoval uchycení krytky tlumiče, že mu to prý klepalo https://www.drive2.ru/l/499882792159543458/ , ale moc bych na tuto variantu nesázel.   A teď mě napadlo, že jsem kdysi jsem na OCTI měnil tlumiče vzadu vč. horního uložení. Tlumiče aftermarket jsem měnil po pár km za origo (cc-autodíly mi vadné tlumiče naštěstí bez řečí vyměnili), kdy v nich neskutečně mlaskalo při propružení. A po asi 1000 km jsem dával zpět origo horní uložení, protože guma v aftermarketovém měla axiální vůli asi tak 0,2 mm a byly slyšet rázy právě z oblasti zadních podběhů. Takže možná se fakt zaměřit na tuhle oblast?