- sklon sedáku sedačky řidiče
-
sklon sedáku sedačky řidiče
Lze nějak hnout se sklonem sedáku sedadla řidiče na kostře sedačky, nebo je to napevno "navařené". U elektricky ovládaných sedadel jde nastavit větší sklon, než který je daný u manuálně stavitelných, kde lze řešit jen sklon opěradla a posuv. Tak si říkám, že ten prostor pro jinou polohu by tam mohl být.
-
Spotřeba 1.8 TSI 7°DSG
Taky bych se rád k tabulkovým 7,1L. S minulým TDI Pašíkem jsem měl spotřebu nižší o 0,5L oproti techničáku a to jsem na spotřebu rozhodně nejezdil. Nyní plyn fakt jen lechtám a i tak za 8,5L dle najetých km. (podle maxidotu 8,1L) Když jsem se mimo řeč v servise ptal na spotřebu, tak mi řekli, že co bych jako chtěl, když jiní jezdí za 10. Jinak k tomu řetězu: auto je z 02/2010.
-
Spotřeba 1.8 TSI 7°DSG
Mě také měnili motor. Po roce v 30tis km. Přeskočené rozvody...
-
Spotřeba 1.8 TSI 7°DSG
Jezdím průměrně za 8,5. Ale fakt se snažím. Když se nehlídám, tak 9-10l. Někdo tady však má i 7,6. Tabulkových 7,1 je z říše pohádek. Koukni na spritmonitor.de
-
superb 1,8 TSI 7DSG "cukání"
Cuká ti převodovka i v manuálním módu? Řešil jsem něco podobného...http://forum.skodahome.cz/topic/116406-skubnuti-pri-1500-otackach-18-tsi/
- škubnutí při 1500 otáčkách | 1,8 TSI
- škubnutí při 1500 otáčkách | 1,8 TSI
-
škubnutí při 1500 otáčkách | 1,8 TSI
DSGčkem to nebylo, už mi vyměnili mechatrroniku. V servise to po dvou měsících vzdali, naložili Supa na odtahovku a směr Škoda Auto Mladá Boleslav. Tam zjistili nějakou ohnutou hřídel. K tomu došlo z toho důvodu, že nebyl dodržen technologický předpis při výměně motoru. Ten měnili za nový před rokem, když přeskočily rozvody... Takže mi nyní vyměnili i spojky. Za 4dny mám mít auto hotové. Prý už je vše OK. A jak se říká, vše zlé je k něčemu dobré. V teto době mi skončila záruka na auto. A nyní mám novou mechatroniku, spojky a na motor ještě rok záruku.
- škubnutí při 1500 otáčkách | 1,8 TSI
- škubnutí při 1500 otáčkách | 1,8 TSI
- škubnutí při 1500 otáčkách | 1,8 TSI