zdravím všechny, jen chci dodat že je v tomto tvrzení několik chybiček.
1. zkouška kterou popisujete je takzvaná auditová, opravdu se vybere motor náhodně z denní výroby a zkouší se několik hodin, ALE POTÉ SE TAKOVÝ MOTOR ROZEBERE A PŘEKONTROLUJE OPOTŘEBENÍ !!! A NIKDY NEJDE DO NOVÉHO AUTA !!!
2. JSOU ZDE DALŠÍ "ZABÍHACÍ STOLICE" KAM PUTUJE KAŽDÝ MOTOR A NATOČÍ SE A DĚLÁ SE MĚŘENÍ VÝKONU A TOČIVÉHO MOMENTU (trvá asi 5minut) pak putuje dále do výroby a do nového auta.
těmto informacím můžete věřit dělám v motorárně.
P.S. divili by jste se jaké jsou rozsahy výkonu u stejného typu motoru, někdo šťastnější má třeba víkon o 3KW vyšší než druhý , a to přesto že se většina dílů opracovává s přesností na tisícinu milimetru! (výkon udávaný v papírech je v podstatě nejnižší možný)
S pozdravem Jirka