Přejít na obsah

tomhas

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení tomhas

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Uvidím co řekne diagnostika, snad bude jasnějc. Snad se tvůj typ, že vše začíná u turba potvrdí. Není nějaká možnost jak odzkoušet setrvák? Krom toho ho vyndat.
  2. Tak o víkendu jsem nechal auto schválně spadnout do nouzáku. Během padesáti km bez turba auto ani jednou necuklo ani neškytlo. Předpokládám, že by to mohlo potvrdit informaci, že to dělá turbo. Naopak doufám, že by se mohla vyloučit varianta s tím setrvákem. Co vy na to?
  3. To cukání může mít něco společného se zaneseným turbem?
  4. Zdárec, koupil jsem před půl rokem Octavii 81kW,2001. Asi po ujetí 3000km začalo vypínat Turbo v 2800ot/min od třetí rychlosti výš. Na dvojku drží klidně až do červenejch. O tom toho je tu napsaného mnoho. Co mě víc znepokojuje je cukání motoru v otáčkách do 2500ot/min. Když autu naložím skoro k podlaze tak vůbec necukne. Cuká pouze, když dám plyn do určitý polohy a auto nechám plynule zrychlovat. Je slyšet něco jako škytání. Dělá to jak za studena tak za tepla. Taky se mi zdá, že v nízkých otáčkách, když je auto ve větším tahu (např do kopce, ne na rovině) začne více vybrovat, jako by nebyly vyvážené kola. Poraďte prosím někdo kdo máte zkušenost.
×
×
  • Vytvořit nový...