Přejít na obsah

Jeník2

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Jeník2

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Jeník2

    rizeni

    Tyčky ke kulovým čepům byly měněny,ale toto je přímo tyčka hřebene.
  2. Jeník2

    rizeni

    Takže,až se vám bude sekat a nevracet řízení,tak to může být tou závadou co jsem zjistil u sebe. Vysouvací tyčky na hřebeni byly zespodu rezavé jak lišky.Jak se tam ta rez dostala nevím.Já měl manžety OK. možná bývalá majitelka jezdila s prasklýma.Nevím. Každopádně kdo zjistí protrženou manžetu, spěchejte do servisu. Mě ta sranda vyšla na 13 litrů.
  3. Jeník2

    rizeni

    Nevím,ale když jsem jim říkal,aby začali od geometrie,tak jsem tam došel auto venku a říkali,že je to tím hřebenem.Volant se nevychýlil.Příčka je stále rovně.
  4. Jeník2

    rizeni

    Promiň ,že se to netýká tvého problému,ale jelikož nechci zadávat nové téma,přidávám svůj problém.Mám Octávku 1,6 74kw 2000 najeto 145000 a nevrací se mi volant do přímého směru v zatáčce,ale jen někdy. V přímém směru to někdy jako zatuhne.Je to dost nepříjemné,zvlášť potom,když to chodilo bez problémů a člověk byl zvyklý,že se mu ten volant vrátí. Tyčky byly měněny před rokem vše bylo ok. V servisu mě řekli po dlouhém vysvětlování závady,že by to měl být zatuhlý hřeben.Když nad tím přemýšlím, nemůžu přijít na to, jak hřeben může zatuhnout,když v nádržce na servo je dost oleje a řízení neteče. jsem z toho na mrtvici výměna, což mi navrhli cca 13 500,kč. Setkal se někdo s takovou závadou.Prosím poraďte.Na pondělí jsem objednán na tu výměnu,ale co když to tím nebude.Pak řeknou,že to bude čerpadlo serva a budou laborovat dál. Další prachy v čudu.Když to měli zvedlé,říkali,že oproti jiné Oktě to jde ztuha. Díky Vám za rady a příspěvky
×
×
  • Vytvořit nový...