Přejít na obsah

andrejko2

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení andrejko2

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. No tak teraz neviem ze ci bola pred, alebo po vymene - pamatam si tri vsetky tri datumy, ale neviem si spomenut ci teraz v maji konci STK alebo EK. Ale urcite po vymene bol dvakrat na "STK" s LPG a ja teraz treti krat (pre istotu po vymene + zmenit meno v protokole...) Majklos003: no niesom motorar, ale podla toho co viem by rozvod nemal ovplyvnovat nic take co by mohlo piskat, jedine co ma napada ze by bol nejaky problem s drazkovym remenom. Druha vec je ze piskat moze vselico, zalezi odkial to ide a aj aky piskot to je.
  2. Inak mechanika je rovnaka? V STK problem nevidim - ono ten kod je dost zle vidiet aj ked to mam odkryte nie este ked je tam kryt, a ani neviem ze by mi na stk niekedy na favasovi kontrolovali kod motora nie to este na fobii kde musi davat dole kryt, a nakoniec typek tam mal rok a pol AME a ziadny problem nemal.
  3. Zdravim. Chcel by som sa Vas znalych opytat ci je nejaky rozdiel v mechanike medzi motormi AZE a AZF? oba su 44kW jeden by mal byt EU2 druhy EU4 co je dane 2 lambami v druhom pripade a odpovedajucov RJ. Teoreticky aj podla nahradnych dielov, by mali byt motory z mechanickeho hladiska totozne, ale nikde som to nenasiel cierne na bielom. Vec sa ma tak ze som kupil fabku s uvarenym motorom v technicaku AZE v aute bolo AME (vedel som ze motor uz bol raz meneny a kedze to je 50kW mechanik asi nemal moc prehlad) a teraz som zohnal AZF (super stav a fajn cena) tak by som rad vedel ci tam nemoze vzniknut problem. Dakujem za odpoved.
×
×
  • Vytvořit nový...