Takže to vypadá, že jsem zjistil, kde udělali soudruzi z NDR chybu...
Projel jsem všechny podtlakové hadičky, a nic, turbo sice svištělo, ale výkon žádný a spíše tam byly propady již tak malého výkonu .
Poté jsem zkontroloval nastavení rozvodu, i když se mi nějak nepodařilo najít značku na řemenici váčkového hřídele oproti krytu, ale po nastavení HÚ na setrvačníku a řemenici klikové hřídele na značky, jsem bez problému vložil 6 mm vrták do díry v řemenici vstřikovacího čerpadla, což zřejmě stačí pro kontrolu správnosti nastavení, no a ta váčka je snad v pohodě.
Tak jsem hledal dál a vypadá, že našel... Byla totiž špatně nasazená hadice nasávaného vzduchu od turba na přírubu k čističi vzduchu, ona vlastně byla v podstatě přiložena k nahrdlení. Tudiž jsem ji nasadil jak se patří , a hle, auto zase fičí jako předtím, alespoň mám ten pocit, že opět cítím koně pod kapotou, protože je to značný rozdíl oproti stavu včera večer. Více to otestuji na vhodnější cestě, než co mám okolo domu, ale zatím spokojenost.
Jinak díky všem za příspěvky.