Přejít na obsah

Pavel Vent

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Pavel Vent

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak zjištěny další věci, napíchl jsem čerpadlo, tlak čerpadla, zapalovací cívku a sledoval stav jednotky a zjištěno: čerpadlo po cca 100km testování vynechalo v řádu několik sekud, motor zastavil vstřikování, následně bloklá zapolovací cívka, z ŘJ, nezapalovala. Chtěl jsem vyměnit jednotku za jinou, sehnal jsem ji, vyměnil a zkusil ji znovu nakódovat, ale nelze udělat, hlásí to chybu přístrojových budíků, dnes jsem sehnal nové, funkční, v týdnu vyměním a dám info. Pavel
  2. Postoupil jsem o něco dále, ale né ke zdárnému dořešení. Přešel jsem veškeré ukostření, na kastli, motor, ukostření ŘJ, ukostření pojistkové skříně a napjení relé, zkusil vyndat a zkontrolovat budíky, ty jsou zcela funkční. - Natsavení klapky je ok, když nastartuji, zahřeji a zkusím testovací jízdu, tak jsem poprvé doje necelých 200m a chcípla na dobro " zahřívala se ccca 10 minut v garáži" a následně nechytla - Druhý den nastartuji bez problému, zahřeji, ujel jsem zdruba 1.5km a chcípla mi na křižovatce, po chvíli pár minut chytla, ujel jsem dalších 3-4km, chípla chvilkově na pár sekund a zase naběhla, při dalších 3-4km při otočení 2x cukla na pár sekund a kousek od domova chcípla na pár minut , zkoušel jsem točit a nic a po chváli zase obžila. - ještě před 1 a druhým výjezdem, mi v garáži udělala to, že při zahřívání jsem zabouchl přední řidičovo dveře a na to hned chcípla, ale projevilo se to 3x z 10 pokus§ a pak zase nic. ------------ + čidlo teploty vod je originální, nové + klapka je z druhé ruky, chová se mnohem lepe při přidání plynu než stará puvodní / cca 350tis km / , kdy kolísali otáčky a "zasekával" se plyn ve vyšších otáčkách otázka zda to je škrtící klapkou abych nekoupil čínu či orig a nebylo by to tím. + od jisté doby -2 roky zpět přestal jít rychloměr , pípá kvůli němu i stav benzíun po chvíli padá, a pak zase ukazuje aktuální hodnotu, budíky jso přes vag plně funkční, aktuální a okamžitá spotřeba také nefunguje, nespíše z toho že neumí vyhodnotit a předat rychlostní impulz. ------------ ještě poznamenám že ve většině případech po chípnutí vag neukazuje běžně nic v méně případech toto: 2 Nalezeny chyby: 01177 - rid.jedn. motoru 37-10 - Defekt - Sporadicky 00668 - Palub.napeti: sv.30 36-00 - preruseni 2 Nalezeny chyby: 00562 - Snimac hladiny/teploty oleje (G266) 30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky 01314 - rid.jedn. motoru 49-10 - bez komunikace - Sporadicky 2 Nalezeny chyby: 00530 - Potenciometr ovladace skrtici klapky (G88) 31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky 00518 - Potenciometr skrtici klapky (G69) 31-10 - preruseni n.zkrat na kostru - Sporadicky Někdo nějakou radu? Díky Pavel
  3. nastartoval jsem, motor bez chyb, po 800m chcípla, a nešla nastartovat, po chvíli zase jela a zase chcípla. Ve VAGu tyto chyby: VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Číslo dílu řídícího modulu: 06A 906 019 AN Komponent a/nebo - verze: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS2556 Kódodvání softwaru: 04000 Kód opravny: WSC 31480 5 Nalezeny chyby: 00668 - Palub.napeti: sv.30 36-10 - preruseni - Sporadicky 01249 - Vstrikovaci ventil valce 1 (N30) 29-00 - zkrat na kostru 01251 - Vstrikovaci ventil valce 3 (N32) 29-00 - zkrat na kostru 01252 - Vstrikovaci ventil valce 4 (N33) 29-00 - zkrat na kostru 01250 - Vstrikovaci ventil valce 2 (N31) 29-00 - zkrat na kostru Nějaké nápady? jak mi nejde tachometr /není chyba budíků/ kdybych odpojil horní hallovu sondu snímače otáček? Díky
  4. starter startuje jak předtím, pod autem jsem koukal na propojovací originální lanko od pastorku do starteru, bylo komplet zoxidované, nahrazeno novým lankem,už startuje, motor chytnul, ale ještě udělám pár desítek km, zda to zase nechcípne. Vyměněné relé na čerpadlo č.167
  5. Starter startuje normálně,ale při zase vytažení zatažení rele a zahýbání v paticích zase někdy normálně startoval, udělal to jen ted, po výměně ostatních relé, mimo těch, které mi přijdou zítra. Ještě jedna věc,někdy se stávalo, že se baterie vybila totalně, když se s tím nejezdilo v internvalu min. do 5 dní, nic tam není napojeno, rádio , alarm, HF, atd...
  6. ŘJ je v pořádku, zkoušel jsem i 2 jiné z fungujících aut, zde se to neprojevilo + odpoledne jsem nastavil klapnu do deafultního nastavení, auto nastartovalo v pohodě, pak jsem to na chvíli chcípnul, a pak startér nechtěl točit,ale jen cvakal pastorek, ale neotočil, tak jsem to na metru roztlačil, baterie nabitá (ok) vše ok bez chyb, nechal ohřát cca. 10 minut , vyjel , po 500m to chcíplo, vag ukázal chybu lambda horní mez / hodnota lambdy mezi sv. 1-2 okolo 10.8ohm měřeno cca okolo 18°C a nešlo zase natočit a startér navíc neotočil jen cvakal. + v garáži jsem vyndal zandal všechny rele, na chvíli to začlo točit,ale zase chcíplo, tak zase nevim kde je zakopanej... + na zítra objednané rele 100, 167 Při nastartovaném autě napětí na lambdě při volnoběhu a cca 65-80°C 0,04-0,12V Nějaké nápady?
  7. Zdravím Vás, již nekolik měsíců se pokouším "svépomocí" najít příčinu chcípnutí výhradně při puštění plynu i při zařazené rychlosti. jediné co nejde, tak je že nejde tachometr / budík je zkoušen přes VAG a je funkční / vyměněné věci: + váha vzduchu + klapka + zapalovací cívka + regulátor tlaku paliva + zapalovací svíčky + zapalovací kabely + čidlo teploty (orig) + palivový filtr / cca 1000km / vyčištěná nádrž + palovové čerpadlo + ukazatel hladiny paliva Auto někdy chcípne a pak nejde nastartovat někdy když vychladne nebo zchladne např. 2-3hodky někdy i třeba nastartuje znova až za 3 dni Někdy neukáže auto pomocí diagnostiky žádné chyby, po několika opakovaných startech jsem z ŘJ vyloudil tyto chyby, po smazání se ovšem nic neděje 01177 - rid.jedn. motoru 37-10 - Defekt - Sporadicky 00668 - Palub.napeti: sv.30 36-00 - preruseni 00562 - Snimac hladiny/teploty oleje (G266) 30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky 01314 - rid.jedn. motoru 49-10 - bez komunikace - Sporadicky Nějaké rady? baterie nabitá, na zítra objednané relé na čerpadlo. Díky Pavel V.
×
×
  • Vytvořit nový...