Jump to content

Motor 1.6 MPI

975 topics in this forum

    • 668 replies
    • 119,783 views
  1. TERMOSTAT 1 2 3 4 6

    • 132 replies
    • 37,330 views
    • 102 replies
    • 43,641 views
  2. výměna svíček 1.6 74kW 1 2 3 4 7

    • 155 replies
    • 99,738 views
  3. Jaký olej pro 1.6 MPI 1 2 3

    • 54 replies
    • 14,138 views
    • 52 replies
    • 37,031 views
    • 24 replies
    • 25,468 views
    • 526 replies
    • 125,313 views
    • 39 replies
    • 21,501 views
  4. Vysoké otáčky

    • 9 replies
    • 5,716 views
  5. Trhanie motorom, výkon OK

    • 24 replies
    • 4,036 views
  6. O1 1.6 74 kW nestartuje 1 2

    • 40 replies
    • 13,524 views
    • 9 replies
    • 8,215 views
    • 32 replies
    • 4,027 views
  7. Čidlo otáčok motora.

    • 1 reply
    • 208 views
    • 39 replies
    • 6,854 views
    • 2 replies
    • 168 views
    • 19 replies
    • 13,793 views
  8. Škubaní motoru

    • 4 replies
    • 416 views
    • 2 replies
    • 292 views
    • 8 replies
    • 2,737 views
    • 3 replies
    • 1,906 views
    • 1 reply
    • 378 views
    • 1 reply
    • 351 views
    • 0 replies
    • 237 views


  • Aktuální příspěvky

    • Je třeba si uvědomit, že tyto brzdy - FS III - jsou extrémně citlivé na jakoukoliv odchylku. Ať materiálovou, nebo rozměrovou.   Obecně se dá říct, že když má auto sklony křivit kotouče, tak je třeba zjistit vůli ložisek - měla by být do 0,05 mm. A pak házivost nábojů. Na tlumič uchytit držák hodinek, hodinky nastavit na náboj, jak je na obrázku výše a nábojem rovnoměrně otáčet bez působená radiální na náboj. Házivost pod 0,03 mm je přípustná.    Když se tyhle dvě podmínky splní, tak při namontování origo sady kotoučů a destiček, je slušná šance, že to bude OK.   Na fabii a to nejen mojí jsem si s těmito brzdami užil svý. Nejhorší bylo kombinace toho, nahradit zvlněné brzdy druhovýrobou a pak jet dlouhou štreku po dálnici s minimem brždění - typicky někam na dovolenou k moři. Po 1000 km budou brzdy kopat.     
    • Trochu zmatkuješ, pokud je tam jednotka pro BT originál, tak je pod sedadlem spolujezdce na podlaze. A v konektoru co se zapojuje do rádia by byl i malý zelený konektor.
    • Jan R.   velice pěkná ukázka ,díky!  Našel jsem ještě pěkný článek  k motoru 81 kW  mimo jiné.   https://blog.auto.cz/aktivnybloger/2017/12/fabia-12-tsi-vs-10-tsi/   obrázek  jak jsou jednotlivé rychlosti navrženy.
    • a také na ty ceny za MWh... to bude masakr
×
×
  • Create New...