Přejít na obsah

Tomáš Krčál Krejčík

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Tomáš Krčál Krejčík

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak problem vyresen vadne veci byli plynovy pedal,vahavzduchu a praskla hadicka regulace tlaku turba -)
  2. tak zatím jsem nemel sanci vyzkoušet jinou váhu vzduchu ale tu svou jsem kompletně rozebral odmastil a bez účinku porad to samé auto zabere az někdy při 2200 otáček a při povoleni plynu se ozve zvláštní odhvizdnuti jakoby to něco prisalo a nebo jestli je to turbo taky při vypnuti klicku se auto docela zatrese nevím nedokážu odhadnout po chvíli to nezabere vůbec a ani nic neodhvizdne a při vypnuti klicku to chcípne v klidu bez sebe menšího otřesů auta
  3. soft právě ze jeste nemam na ten sem se chystal a z ničeho nic to přestalo jet tak zkusím jeste tu váhu a uvidí se je divny ze vag váhu nenapsal napsal mi jen plynový pedál
  4. Zdravim mam problém s fabuli a nevim co s tím a nikde jsem žádnou radu nenasel na fabii jsem dával velkej cooler turbo garret VB a zaslepil egr auto asi dva měsíce jezdilo perfektně bez chyby ale z ničeho nic přestala táhnout po nastartování zhruba 5 km táhne asi az od 2500 Ptáček a znacne kouří po 5km přestane táhnout úplně jakoby bez Turba a jede to hůř jak sdi na váhu mi to psalo plynovej pedál ten jsem vyměnil za novej ale problém přetrvává můžete někdo poradit diky
  5. intercooler je chladic vzduchu turba a ten olej se tam dostava prave z turba ktere ho tam propousti pokud uz je to nejak extremni je temer jiste ze turbo je na odchodu ja mam ten samej problem tak budu menit turbo i intercooler za vetsi
  6. To co pise honza je turbo z leona cupry 110 KW ja budu davat tohle turbo s vetsim coolerem ale ten shanim nejlepe pouzitej s vedenim primo z fabie aby nebylo tolik srani s tim vedenim na tohle turbo muzes v klidu dat az 190ps bez problemu ja osobne chci kolem 170 az 180 na deni jezdeni by to melo vydrzet v pohode
×
×
  • Vytvořit nový...