Přejít na obsah

phr

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení phr

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Pánové, díky moc, Andre už se mi ozval, tak se s ním nějak domluvím. Hrubý
  2. Díky za foto, ale je to stejné i pro starší typ s obtokem ?
  3. Tak jsem Andremu poslal ponížený mailík, uvidíme ....
  4. No vždyť to píšu. Po servisní opravě, dokonce v autorizovaném servisu, zůstala hadička nezapojená, což jsem zjistil až dlouho. Nevím jestli záměrně, šlendriánem nebo jestli jsou tam takoví "odborníci", ale po posledních zkušenostech tam už jim nedám vydělat ani korunu. No a teď se snažím zachránit co se dá ... Takže zkusit Dieselpower fórum, díky
  5. Mišo on asi nemá baňku. phr sice nepíše rok výroby, ale starší 66 přece má pevné lopatky a baňku nemá. Jo to jsem zapomněl uvést, rok výroby 99
  6. Kravina co ? Šlo by to upřesnit ?
  7. Zdravím chlapi, mám takovýhle problém. Po opravě v servisu jsem si při první jízdě po dálnici zjistil, že nefunguje turbo, prostě v okamžiku, kdy má zapnout, tak najednou nic a auto nezrychlí a auto najednou jede horko těžko 140. Jsem laik, takže jsem na to přišel vlastně až na té dálnici (mám k ní 40 km). Pak jsem měl poruchu na cestě a mechanik, který mi to dával dohromady mi úplně nezávisle sdělil, (já mu to předtím nějak zapomněl říct) že k turbu není připojena hadička (podtlaková ?), která turbo zapíná, protože tam chybí jakýsi dutý šroub a že je to problém, protože ten šroub není samostatným náhradním dílem. V servisu se k ničemu samozřejmě nechtěli znát. Takže prosím nezbyl někomu z vás z nefunkčního turba uvedený šroubek ? Nebo alespoň neměli byste tip na někoho, kdo by dokázal pomoci ? Díky, Hrubý
×
×
  • Vytvořit nový...