Přejít na obsah

Beny_felda

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Beny_felda

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Přijel jsem asi po 100 ujetých km a zjistil, že uniká podstatně chladící kapalina. Pod autem po nějakém stání je vidět u levého předního kola mokrý flek. Víčko od motoru je čisté, bez pěny, spíše to uniká někde mimo, nevíte kde by mohla unikat?
  2. Po nekonečných problémech s motorem v mý felicii 1.6 (přehřívání, cvakání ) budu dávat nový motor. Strejda měl kdysi taky feldu se stejným motorem a ten motor se už 8 let válí v dílně, protože měl tenkrát špatnej zvuk (vyměnil ho před 8 lety). Když prý přidal plyn, dělalo to divné zvuky, tak sehnal jinej a tenhle odložil. Ten motor má ale hodně málo najeto tak jsem se rozhodl, že se na něj podívám a dám si ho tam. Po sundání hlavy jsem zjistil, že jeden píst není kompletní , jenže to nemohlo vzniknout provozem ( nikde nebyl poničený válec ani ventil), nýbrž tam byl namontován již při montáži od VW .. za světla udělám fotku na ukázku, protože to stojí za vidění .. celej píst se ale zkroutil a naprasknul (to už asi provozem bylo ) , válec je naštěstí neporušený takže se ptám.. Když vyměním pouze jeden píst s kroužkama, nebude to vadit ?
  3. Zdravím, potřeboval bych radu.. nedávno jsem nechal měnit těsnění pod hlavou na felicii 1.6, hlava byla rovnaná. Nyní když nastartuju za studena, OK, ale po pár minutách, po zahřátí jde slyšet nějaké cvakání (klepání) v motoru. Nejsou to hydroštely? neoddělá se ten motor ? jinak měnil jsem raději olej (castrol magnetic 10w-40) Děkuji EDIT: ještě dodám, že to jde slyšet jen při zahřátém motoru a volnoběhu
  4. tak vyřešeno ! po velkých problémech, neskutečně času a peněž konečně ustálená teplota. Kamarád (automechanik) mi vyměnil těsnění pod hlavou, hlava se zarovnala a šla na tlak. zkoušky, dali jsme to dohromady a problém byl stále, stále se to neskutečně hřálo. Díky různým zkoušením jsme zjistili, že když se přidá plyn, hadice co vede do chladiče se nafoukne (pumpa tam tlačí vodu, ale ta neprojde chladičem, jen částečně, to také vysvětlovalo to, že chladič byl vlažný), tudíž jsme vyměnili chladič za nový, ale problém byl stále, ikdyž už to šlo a byla teplota ustálená (drželo to lehce nad 90°C). Usoudil jsem, že tohle je příznak termostatu, koupil nový (raději co otevírá při 80°C ) a problém vyřešen, jel jsem se projet a teplota se držela cca na 80°C, přesně tak jak otevírátento termostat.
  5. to je taky možnost kdyby se to stále hřálo tak kde je chyba? nebo dá se podle toho poznat jestli je vadný to těsnění ?
  6. ok tak se omlouvám je to zlý, ale přeci nepřijdu o tak perfektní motor jinak děkuju rady
  7. ale chladič jsem profukoval pusou a žádnej odpor to nekladlo, dneska po zajetí do garáže jsem se zhrozil, když jsem viděl bílý šlem na víčku, nikdy před tím jsem ho neměl ale je možný že je to počasím
  8. to netuším.. bojim se nejhoršího, že budu muset nechat udělat těsnění pod hlavou, jinak mě nic jinýho nenapadá možná jen že by byl zanešenej chladič
  9. tak vyměnil jem termostat a nic moc se nezměnilo :/ zprvu to mělo snahu, ale nedrželo to dlouho
  10. jen mě děsí, jestli mám takovou smůlu na termostaty :/ už tam je asi třetí od té poruchy a stále nevyřešeno, ale je pravda, že každý termostat co jsem vyndal, byl vadný, tudíž je možný že i tento bude vadný jinak nevím, v nejhoršim by se muselo udělat asi těsnění pod hlavou což snad neni, alespoň to tak nevypadá, pro jistotu jsem vypustil vzorek oleje z vany (cca 2 deci) a olej je v pořádku, čistý, bez vody
  11. z toho plyne že se někde stala chyba vyzkouším ten termostat a napíšu sem jak to dopadlo já tam mám právě kolem tech 100°C normálně :/ když jedu a netopim
  12. chladič je studenej, jedna hadice je horká (vede od teplotního čidla) a druhá je studená (vede od spodu chladiče přes termostat do tělesa termostatu), když vypnu motor a chvilku to stojí, tak je i ta původně studená hadice okolo termostatu horká..
  13. termostat jsem zkoušel v hrnci, otevírá ale nevím jestli dostatečně a jestli funguje i v tom okruhu chlazení. Je to wahler za 800 (komplet termostat s víčkem dohromady tak nemůžu změřit jak moc se otevírá) a v ten den jsem i sundaval rozvody a díval se na pumpu (v létě 2011 jsem dělal nové rozvody včetně pumpy) a pumpa byla v pořádku. Nicméně když jsem vše dal dohromady, nalil vodu a vyzkoušel tak to prvních pár km fungovalo, viděl jsem vždycky pokles na 90°C a snažilo se to držet, ale za nedlouho to přestalo fungovat a vše jako před tím.. :/ zkusím koupit termostat nějakej levnej a na zkoušku ho tam asi dám.. a uvidí se jako kdyby to prostě ten termostat držel ´, protože když sahám na chladič tak je studenej, nevyužitá studená voda
  14. Zdravím, jednoho dne jsem jel se svou feldou, celou cestu jsem měl krásných 90°C, když najednou ručička vyletěla na 110 a nechtěla dolů. Zkoušel jsem měnit termostat ( je tam asi třetí - wahler), dále jsem měnil čidlo teploty, hlídám vodu a olej (kvůli těsnění pod hlavou, ale voda neubývá, olej je taky stále stejná hladina) a teplota se drží podle budíku kolem 98°C, když topim na plno tak kolem 92°C. Dneska jsme vyzkoušel měřit teplotu v baňce, jestli neukazuje špatně ručička budíku. Stojím s běžícím motorem, ručička na budíku ukazuje necelých 100°C, měřím v baňce vodu a teploměr mi ukazoval necelých 80°C. Přitom jsem netopil a během asi 3 minut se ručička dostala na 110°C (v tomhle počasí dost divný, přeci by mělo bezproblémů uchladit), na teploměru v bance stále kolem 80°C, když najednou z toho vylítla voda a vařil jsem. Netuším kde je problém, jestli pumpa, nebo že by chybný už třetí termostat ?? Děkuji za diskuzi a rady.
×
×
  • Vytvořit nový...