Dnešním dnem je čerpadlo po smrti, takže mě v blízké době čeká jeho výměna. Je možné vůbec s tím tak zatím jezdit? I když s volantem na místě ani nejde otočit no max. 2 dny bych s tím potřeboval jezdit.
Auto bylo postaveno do vytápěné garáže, vyměněný olej, vše v pohodě občas zahučí čerpadlo po nastartování, zatím ponechávám bez dalších oprav. Při další zhoršení bude nutné vyměnit čerpadlo.
Tak dnes doplněný olej, po nastartování zase vytekl ven přes nádobku. Měl jsem kolem nádobky hadru ať mi to po ní nestéká a nešlo vidět že by jinudy vytékal všechny spoje byly suché. Auto jsem odvezl ke známému do garáže tuto věc bych asi sám v takové zimě neopravil. Budu informovat jak to celé dopadlo.
Dobře, zítra zkusím doplnit olej protože toho hodně vyteklo a budu koukat kudma to povalí ven teda jestli to nevyletí zase z té nádobky. Ze začátku mě napadlo jestli se tam náhodou nedostala nějak voda a nezmrzla někde v hadici. Jinak u mě je celkem problém nezatáčet na doraz při výjezdu z garáže to jinak nejde.
Mám problém s posilovačem řízení, funguje, ale hučí čerpadlo. Přijel jsem s autem a vše bylo v pohodě, další den nastartuji a začlo hučet čerpadlo, otevřel jsem kapotu a olej z nádobky stříkal ven. Nevíte čím to může být způsobeno? Bylo cca -8 stupňů. Je to 1.9d najeto 210 tisíc.