Přejít na obsah

lumpdanny

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení lumpdanny

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím, hadičky jsem vyměnil všechny za silikonový, všechno bylo správně. Předvčerejškem jsem to celý překopal na ASVčko, všechno originál a auto letí jak z praku i bez softwaru, v pátek jedu za TDIFunem na doladění. :-) Starý turbo bylo nějaký přidřený, když sem roztočil lopatky a pustil, tak se hned zastavilo :-D
  2. Ahoj, kamarádovi se válí na dílně všechno potřebné na předělání obtoku na turbo s VNT. Koupil kompletní motor za pár korun a použije z něj jen blok. Asi to od něj vezmu, ale chci si ještě ověřit pár věcí. ______________________________________________________________________ Moje auto je 06/1999 - motor AGR, obtokové turbo, modelový rok 2000, 80 pin jednotka 038 906 018 GM. Dárcovský auto bylo 2004ka, 121 pin jednotka 038 906 012 HC. ______________________________________________________________________ Po študování jsem udělal seznam věcí, který budu (asi) k přestavbě potřebovat: - Turbodmychadlo z 81 kW - Mám - Mazací hadička k turbodmychadlu + přepadová hadička - Mám - Vstřiky z 81 kW - Mám - Kompletní systém podtlaků, včetně zásobníku podtlaku, se všemi ventily - Mám - Tlakovou hadici sání z turba do intercooleru - Mám - Hadici z airboxu do turba - Mám - První díl výfuku, můj by nepasoval - sežene se - Řídící jednotka 038 906 012 HC - Mám - Elektrický svazek motoru, který se zapojuje do toho menšího konektoru na ECU - Mám Zapoměl jsem na něco? Čeho se nejvíc bojím, tak je elektrika... chtěl bych osvětlit pár dotazů, prosím. Nevím kterou cestou se vydat. - Jsou nějaké rozdíly v elektrice u obtoku a lopatek? Nebo maj obě N75čky stejný konektor a jednotka do nich posílá signál podle toho, jakou mapu v sobě má? Jestli je to stejné, nebo se to líší jen v pár drátech, tak by bylo asi nejjednoduší sehnat 80pinovou 81kw jednotku, nebo přeflashovat mojí na 81kw+VNT. - Když seženu i druhý svazek do nové 121pin ŘJ motoru a a elektriku předělám, tak budou s touto jednotkou moje budíky komunikovat? Půjde immobilizér? Mělo by to výhodu, že bych nemusel nic dalšího shánět + by ta jednotka byla flashovatelná, to ta moje stará není... Jestli mi ještě něco uniklo, tak sem s tím, prosím prosím prosím
  3. Ahoj, řeším problém s nízkým plnícím tlakem. Prostě to táhne tak nějak málo :-D Diagnostika ukazuje hodnoty 1550 mbar (požadovaný je 1850) a 450-500 u váhy (požadováno 850). Auto jinak jede krásně plynule, bez žádných nouzáků, vibrací, cukání, zvuk je super, na diagnostice žádná chyba. - N75 cvaká a snad funguje. - Intercooler nový, hadice těsné, nikde není žádný únik. - Všechny filtry nové, EGR čistý, sání vyškrábaný kam jsem dosáhl. Rozvody nastavený přesně podle diagnostiky. Rozvody, drážkovanej řemen, kladky, volnoběžka - všechno je nový. - Váha vzduchu měněna cca rok zpátky za repas Pierburg, předím to netáhlo vůbec, s váhou se to zlepšilo na tohle.... bůhví jak s tou špatnou váhou rodiče dlouho jezdili... - Podtlakové hadičky vypadají ok. Auto má 320 najeto, je možný že to turbo už je tak opotřebovaný, že už to prostě nenatlačí? (Propouští olej jak svině) Uvítám všechny postřehy, děkuju :-)
  4. Volnoběžka na altíku byla podle mechanika OK. Z těhle věcí mi tam zbyl původní asi jen ten napínák...
  5. Když zmáčknu spojku tak je to to samý. Při 1000 otáčkách to rachtá, v 1100 to rachtá ve větším intervalu, tak polovičně a ve 1250 otáčkách už je ticho... Dneska jsem nastartoval a po cca 1,5 minutě běhu motoru na volnoběh to ve vteřině z ničeho nic přestalo.
  6. Ahoj, mě už to dělá delší dobu taky... 14 dní zpátky se dělaly rozvody (včetně drážkovanýho řemenu, kladky alternátoru a ještě nějaký kladky, teď nevím) a stejně to pořád na volnoběh rachtá. Jste tady nastříleli několik možností, vyřešil už to někdo? Nerad bych do toho sypal zbytečně :-) Tady jsem to nahrál na video, je to krásně slyšet. http://www.youtube.com/watch?v=JjLBjb923ks
×
×
  • Vytvořit nový...