Ahoj, kamarádovi se válí na dílně všechno potřebné na předělání obtoku na turbo s VNT. Koupil kompletní motor za pár korun a použije z něj jen blok. Asi to od něj vezmu, ale chci si ještě ověřit pár věcí. ______________________________________________________________________ Moje auto je 06/1999 - motor AGR, obtokové turbo, modelový rok 2000, 80 pin jednotka 038 906 018 GM. Dárcovský auto bylo 2004ka, 121 pin jednotka 038 906 012 HC. ______________________________________________________________________ Po študování jsem udělal seznam věcí, který budu (asi) k přestavbě potřebovat:
- Turbodmychadlo z 81 kW - Mám
- Mazací hadička k turbodmychadlu + přepadová hadička - Mám - Vstřiky z 81 kW - Mám - Kompletní systém podtlaků, včetně zásobníku podtlaku, se všemi ventily - Mám - Tlakovou hadici sání z turba do intercooleru - Mám - Hadici z airboxu do turba - Mám
- První díl výfuku, můj by nepasoval - sežene se - Řídící jednotka 038 906 012 HC - Mám - Elektrický svazek motoru, který se zapojuje do toho menšího konektoru na ECU - Mám
Zapoměl jsem na něco? Čeho se nejvíc bojím, tak je elektrika... chtěl bych osvětlit pár dotazů, prosím. Nevím kterou cestou se vydat. - Jsou nějaké rozdíly v elektrice u obtoku a lopatek? Nebo maj obě N75čky stejný konektor a jednotka do nich posílá signál podle toho, jakou mapu v sobě má? Jestli je to stejné, nebo se to líší jen v pár drátech, tak by bylo asi nejjednoduší sehnat 80pinovou 81kw jednotku, nebo přeflashovat mojí na 81kw+VNT. - Když seženu i druhý svazek do nové 121pin ŘJ motoru a a elektriku předělám, tak budou s touto jednotkou moje budíky komunikovat? Půjde immobilizér? Mělo by to výhodu, že bych nemusel nic dalšího shánět + by ta jednotka byla flashovatelná, to ta moje stará není... Jestli mi ještě něco uniklo, tak sem s tím, prosím prosím prosím