Přejít na obsah

Martin100ps

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Martin100ps

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Jenom nerozumim pojmu odlehcena prevodovka? co tim myslis?
  2. Tak určitě,cimbu počítá soft na 44kw s potrubím z 50 kw motoru,a ten bohatší soft je počítanej na vačku 262 stupnu,protože ví kolik tam s touhle vačkou přijde vzduchu a k tomu uděla benzin,problematika tlaku vyfuku,kompresi,detonačního hoření,svíček a všeho motor manegementu je tak velika že na to neexistuje žadnej soft,dobře to popisuje Dymovksy na svych strankach,že kdyby někdo chtěl dělat soft na míru auta,např.na motorove brzdě,musel by si zakaznik platit všechny měření ktere by bylo potřeba a to na všech datovych polich ktere se měni,což může byt 16x16x6 což je :1 689 600 Kč při ceně 1xměření 1100 kč.. což neda nikdo ale určitě bych soft neopomínal,i kdyby to měl bejt obyč soft na ten motor,uprevené vstřikovaní,předstihy a všechno jen pomůžou u upraveneho motoru kort.. jezdil sem jak se serii,tak s čipovanym,pak sem daval hlavu,vačku,pak bohatší soft,pak svody a všechno bylo citelně znat,jezdilo by to i bez toho určitě ale s tím líp.. ta převodovka neni delší ale kratší,řadí při 5500 na 3rs. při cca 100km/h. kratší státej převod.tušim že 4,867 oproti normální převodovce 4,118..
  3. shit.to sem myslel že to je jednodušší.tak uvidim jak vyjde čas.. graf někde mam ale nevim kde.hodnoty mam takové :97,2PS při 5530rpm a 131N.m.při 4762rpm při tom krouták neklesá od 2500ot/min pod 122N.m. a pod 120N.m. pada až za 5500ot/min.Výkon stoupá lineárně od 1250ot/min až k 5500ot/min a od 5750 začíná klesat k 95ps.
  4. zajímavý s tou lambdou.. tušim že cimbu řikal i něco o upravě datech pro ten map senzor.ale nepamatuju si to. Jestli to neni tajny nebo něco,porad jak na ten omezovač? mě to na 5ku zatočí 6000 , mam kola 185/60 R 14 a v 6000 tacho ukazuje 200 a na letních 205/45 R 16 v 6000 na 5ku ukazuje okolo 215km/h mam cejchovanej do 200 takže +/- kilometr mě každej řikal že na posunutí omezovače se musí řj pájet a upravovat čip atd.takže tet vůbec nevim,jak si to tedy našel,kde,v jakym programu ? nebo vůbec jak na to, Jinak 124 N,m. a 94 ps jsou hezke hodnoty,co máš všechno za upravy ?
  5. Trošku do toho skočim se svim nazorem,je jasny že když upadne vyfuk někde v půl nebo to je jedno,změní se protitlak ve vyfuku a nemůže to fungovat,akorat je to extra bohaty,moc se to vyplachuje a nejede to.. ale pokud ti na saxo 16V udělal někdo svody,nebo se vyraběj,měly by bejt spočítany,ani se nevyplácí u běžnýho ježdění zvětšovat průměr potrubí,svody 4-2-1 jsou pravě navrženy na zvýšení kroutáku. je lepší tam dat svíčky sport. a sport.sání ale jen minimálně,pomůže i klasicky načipování,ale každopádně by to nemělo jet hůř než se serii.. na tyhle fabie,se dělaj svody 4-1 s ohledem na navýšení vykonu ( což neni u atmo.1,4 nic moc) ale na uplně seriovim autě,jediny co bylo vyměněny sou ty svody za litinu a první díl vyfuku,,to zvedlo vykon o cca 3,5 KW a cca 8,5 N.m a posunulo to oboje dal asi o 1000 otáček oproti serii.. mam i graf z brzdy někde od výrobce svodu..
  6. Podle mě bude životnost stejna nebo podobna jako s litinou origo,je to fakt masivni celkem a dobře udělany,slicování atd... samozřejmě odejde vlnovec časem ale životnost potrubí bych asi moc neřešil.asi větší naž auta když většina fabii v upravach ma 10 let min. :)
  7. Čau chlapi,nešlo se mi přihlásit na ten puvodni profil Martin Horák.tak snad tu budu tady na tom.. Tom MPI- jo to je pravda.Janda z cimbu má několik verzí soft. pro naše motory.. a to včetně toho co mam já k vačce.má volnoběh 1050 ot.min !! . omezovač pořád na 6000 a je výrazně bohatší.na normálnim softu byly koncovky vyfuku pořád lesklé.tet je musim leštit protože sou věčně zahulenynicméně to co píše TONDA-B je vesměs pravda.pojede to i na seriovejch datech,ale ne tak jako na upravenejch.je citelnej rozdil normální soft a ten bohatší soft.jede to uplně jinak.nehledě na ten vyšší volnoběh.s tim se zase jezdí příjemnějc.akorat co nepíše Tonda-b a to je to nejpodstatnější.že vačkou s větším otevřením ventilů a jinym časováním,dostaneš do motoru podstatně více vzduchu,proto to taky dělame .. ale tohle nedokáže plně akceptovat lambda regulace,da pokyn na obohacení do řj,ale ta to dokáže jen jako na seriovou vačku,neví co tam děla tolik vzduchu a s tim ten bohatej soft počítá..podstatnej problem je že seriová jenotka neumí dát pokyn na "plnej" plyn,da se to ověřit v blokách na polohu škrtici klapky.po upravě už jo.. ale to se ví.. Chlapi- máte všichni omezovač na 6000 ? někdo víc ? potřeboval bych to posunout aspon do 6500 idealně 7000 ot.mam vačku 262 a při startu na plnej mě dost zasahuje omezovač,ten motor by letěl dal a nemůže,graf z brzdy to dokazuje na křivce,byl sem s tim u sportmotoru,P.Dymovsky se v tom chvily vrtal a pak sme to skusily a nic,.že to nejde,máte nějaky rady,skušenosti ? - štve mě to protože každá druhá čiplá felda točí kolem 6500..
×
×
  • Vytvořit nový...