Jinak v technicaku je:
EHS/ES c. 566/2011F coz je jen nazev normy
dale:
CO2(g.km-1) - 230/135/168
Dost nechapu jak to v technicaku je mysleno kdyz Euro1 bylo 3g/km a Euro5 je 1g/km.
Ledaze by v technicaku melo byt mg/km.
230/135/168 ???
Ze to je mesto/okresky/kombinovana jizda v co2/km chapu.
re Jirik.DC
Zajimavy je ze u me Euro5 zadne skubnuti neni a volnobeh jde uplne normalne bez jakehokoliv vynechavani.
EGR ventil bych tam taky nemel mit. Skoda ze rozdil mezi motory s Euro5 a Euro4 typove nerozlisuji, proste je to BSE.
Jediny co se vi ze ma Euro5 dve Lambda sondy. Docela by me zajimali rozdili v ECU , myslim momentova pedalova a hlavni momentova mapa.
Ja jsem zase s motorem moc spokojeny. Auto je krasne zivy. Prvnich 3000 km nebyla uplne pruzna pri rojezdech ale pak si to nejak vsechno sedlo a je pekne dynamicka.
A to mam zatim vyzkousenou jen na zimnich kolech. Mam jeste fiestu 1.2 atmosferu a to se neda srovnat, fiesta je o dost linejsi. Pak mame jeste golfa 1.8 atmosferu 66Kw a
ten je priblizne stejny (co se tyce dynamiky), je ale horsi na petku a o neco lepsi na rozjezd protoze je lehci.
Mam octavii combi tour 2 novou asi 3 mesice a zadny turboefekt nepozoruji. Pri startu a mrazech bez jedineho zavahani krasne dynamicky zrychluje. Se spotrebou
jsem zatim kolem 8 litru 80% mesto kratke jizdy a zbytek okresky. Motor je fakt potichoucky a auto topi do 10 minut coz je supr. Zatim absolutni spokojenost.