Přejít na obsah

Jirka.Š

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Jirka.Š

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Vím že je to tady na škodovky ale motor je stejný jen v jiném kabátě. Mám problém VW GOLF IV, 1.9 TDI, 81KW, AHF, 1999. Při prudkém zvýšení otáček u studeného motoru a asi 2x u mírně zahřátého se stalo že motor spadl zdřejmně do nouzáku. Zvýšené otáčky a velká kouřivost a auto se strašne rozklepe. Čím víc přidám tím víc se klepe a nechce pořádne jet. Zpraví se to vypnitím motoru a opětovným nastartováním. Sává se to tak 1-2x do měsíce. Diagnostika ŘJ bez závad. Nehledě na to že to má elektronicky ovládaný plyn a když na neutrál s vyšlápnutou spojkou prudce přídám, motor chcípne a pak španě chytá při dalším startu. A taky při prudké akceleraci občas fázuje, proste se přidá plyn a až po chvilce zatáhne pořádně. Můj názor je že by to mohlo být turbo a nebo snímač na klice. CO vy na to ?
  2. A nestane se to náhodou tak zhruba minutu po startu ?
×
×
  • Vytvořit nový...