Přejít na obsah

Karel M.

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Karel M.

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak tedy dokončím příběh... V úterý mi odvezli auto do servisu. Kromě uchycení poloosy mi vyměnili i manžetu kloubu. Reklamaci "z části uznali", nicméně i tak jsem zaplatil 1 900 Kč (z původních 2 600, neplatil jsem odtah).. Za práci 1200, zbytek materiál. Prý jsem měl slyšet klapání a auto mělo "plavat". To jsem ale neslyšel, auto jelo do poslední chvíle v pohodě. No nic, alespoň zajímavá zkušenost.
  2. Před necelým rokem mi v servise opravovali pravé přední kolo, se vším co k němu drží.. Je tedy možné, že je to chyba servisu? Je to na reklamaci?
  3. Tak jsem auto zvedl a narazil na problém... Otázka je, proc se protáčí i druhé kolo?
  4. V příloze zasílám fotky. Večer jsem neměl čas zkoumat, co je to za kapalinu, musel jsem auto dostat z cesty, nicméně teď jsem se tam byl podívat a louže tam už není, takže to olej nebude. Vyzkoušel jsem motor, zní správně na volnoběh i v otáčkách. Převody taky zapadají v pohodě. Když jde ale auto do záběru, ozve se rachtání a auto stojí..
  5. Dobrý den, tedy jak pro koho, že.. včera se mi stal nemilý problém s moji Fabií 1.2 HTP 47kw (2004). Vše, jako vždy celý den fungovalo v pořádku. Večer jsem opět vyjel, bohužel hned v první zatáčce se ozvala rána z pravé přední části a auto přestalo jet. Na volnoběh motor běžel, alespoň doufám v pořádku. Při přidání plynu něco dřelo a "rachtalo". Pod autem jsem našel šroub a kovovou část (něco jako ze stavebnice merkur), navíc se pod autem vytvořila malá loužička kapaliny. Při odtlačování auta se každý metr ozvalo klepnutí. Můžete mi prosím poradit, čím by to mohlo být? Na foru jsem se dočetl, že se občas stává, že přeskočí rozvodový řetěz, může to být způsobeno tím? Díky, Karel.
×
×
  • Vytvořit nový...