- 1,3BMM po ujetí 2km chcípne
-
1.3 MPI zhasnutí motoru po zahřátí
felina stála v garáži déle než jeden den a zase se opakovala stará historie, po cca 3 km resp.3-5 min jízdy zhasl motor jak když ho vypnu zapalováním. Ani jsem nezabrzdil , vyřadil , nastartoval a jel dál. Ale co to může dělat??? Poradí někdo. níže uvedené je již provedené diagnostika... žádné závady výměna palivového relé / vyměněno za nové kontrola dobíjení OK výměna palivového filtru přetěsnění hlavy bloku motoru seřízení ventilové vůle nastavení škrtící klapky výměna čidla otáček s novým čidlem závada přetrvává tak jezdím dál se starým čidlem nová baterka nové teplotní čidlo.
-
1.3 MPI zhasnutí motoru po zahřátí
tak jsem vyměnil to čidlo. původní se žlutým kroužkem 357919501A nové s modrým kroužkem 6U0919501B Samozřejmě jsem se na rozdíl v označení tj. jiné číslo a jiná barva kroužku ptal , byl jsem ve škoda servisu a prodavač hledal v tom jejich systému a podle mého zadání 1.3 MPI benzín mu to nabídlo ten s tím modrým kroužkem. Nedalo mi to a doma jsem obvolal ještě další dva servisy a opět mi nabídly modrý 6U0919501B resp. potvrdili že tento je správný. Tak doufám že dojedu zítra do práce. Tak jak dosud. Přes víkend nechám felinu odpočívat a uvidíme v pondělí jestli to pomohlo. Ještě jsem dnes zkontroloval, jestli mi chodí klapka nasávaného vzduchu, foukal jsem na něj fénem vše OK.
-
1.3 MPI zhasnutí motoru po zahřátí
OK, musí se upustit kapalina při výměně čidla, předtím než to starý čidlo vytáhnu ven?
-
1.3 MPI zhasnutí motoru po zahřátí
Ahoj, díky za odpovědi, čidlo vyměním a dám vědět. Jen bych ještě se vrátil k tomu jevu proč k zhasnutí dochází pouze jeli auto 2-3 dny odstavený. Pokud totiž jezdíme denně nebo ob den vše je OK???
-
1.3 MPI zhasnutí motoru po zahřátí
Ahoj, mám s naší felinou (r.v.2000_100000km) následující problém. Krátce po rozjezdu cca 3-4 km přesně v okamžiku kdy ručička teploty vody dosáhne max. a termostat přepne a ručička začne padat dolů nám felina zhasne. Auto jde nastartovat a pak už jedu bez problému ale... Nutno podotknout, že k tomuto jevu dochází pouze v případě pokud necháme auto přes víkend stát tj. jakmile auto stojí 2 dny tak ráno při cestě do práce zhasne. Pokud s ním přes víkend alespoň jedenkrát jedeme nic se nestane. Parkujeme v garáži, denně 40km. Co všechno už nám kdo zkoušel vyměnit diagnostika... žádné závady výměna palivového relé / vyměněno za nové kontrola dobíjení OK výměna palivového filtru přetěsnění hlavy bloku motoru seřízení ventilové vůle nastavení škrtící klapky výměna čidla otáček s novým čidlem závada přetrvává tak jezdím dál se starým čidlem Setkal se někdo z Vás se stejnou závadou? Děkuji za odpověd. Pepa
Beny_40
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva