Spatne si to pochopil. Nevím co znamená falešný vzduch. Ten výfuk jsem nemyslel s tím falešným vzduchem. Jenom sem se chtel zeptat jestli se třeba nemohl ucpat výfuk a dusit se.
Zapaluje na 100% zkoušel jsem svíčky ukostřit venku a fungujou. Tomu falešnému vzduchu rozumím že netěsní někde sání ?
BTW: nemůže to být výfukem, koncovka je ve strašném stavu.
Jsem tu zpět, nasrán a zoufalej. Po vyměně všeho auto jezdilo, až do té doby než opět chcíplo. Jel jsem z kopce na 4. rychlostní stupeň a 4krát to bouchlo do výfuku a chcíplo. Zkusil jsem to opět nastartovat a zas to střílelo do výfuku, ale nenaskočilo. Nevíte čím to může být ?
Tak jsem si na pomoc zavolal místního mechanika a po 2 sec. řekl, špatná cívka i když je nová. Jdu si zítra vypůjčit novou cívku. Děkuji za rady. Jinak Drmoul neni fake
tak jsem to udělal podle vašeho návodu a svíčka jiskřila 2x za otáčku motoru. Zapojil jsem to tedy do rozdělovače a při startování to pouze škitlo.
Edit: Ted jsem to zkoušel znovu a svíčka zajiskřila pouze jednou a konec. Nešla by telefonická komunikace ?
Tak sem dojel koupit cívku, kabely, víčko rozdělovače, svíčky a palec. Zkoušel jsem cívku, jestli dává jiskru na kostře a někdy dávala někdy ne, spíš ne. Proto se ptám odkaď bere cívka impuls k zapalování?
Tak jsem zoufalý opět. Uplně nové palivové čerpadlo, palivový filtr, vzduchový filtr, snímač otáček a vždy to chcípne ... Na nižší otáčky to jede, ale když přidám plyn chcípne to. Někdy to lze nahodit hned, jindy musim čekat 20s.
Palivový filtr jsem měnil sám, vytáhnul jsem si ho k motoru... Dneska jdu se jdu podívat na škrticí klapku
EDIT:Tak škrticí klapka je čistá.. Neví někdo co s tím? Jel jsem to projet a nechala se i vytočit, ale při podřazování z 3 na 2 chcípla. Naskočila hned bez čekání.
Po chcípnutí, lze nahodit hned, občas musim čekat cca 20 sek. Po otočení klíčku čerpadlo vrčí... na volnoběh si brblá klidně 2 hodiny, otáčky stabilní...