Přejít na obsah

macmanCZ

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení macmanCZ

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Takže vyřešeno.. byla to dle předpokladů zapalovací cívka.. Jelikož jsem ale neměl jinou na odzkoušení, našel jsem starou hliníkovou cívku ze 120ky a nabastlil jsem jí tam... Může se to někomu nouzově hodit, tu jsem našel schéma: http://www.poradte.cz/picture/2012/802829.jpg macman
  2. Zdravím vespolek, kamarád mne požádal, jestli mu pomůžu s Feldou jednobodem z roku 96. Měl to půjčený jeho známý, auto za jízdy zdechlo a je odstavený cca 50km od jeho bydliště. Symptomy jsou následující: Auto nelze startérem nastartovat - točí, ale neškytne.. Auto lze roztáhnout, ale je třeba ho tahat klidně 200m a do vyššších otáček (nestačí jen hrcnout) a pak chytne.. Pokud motor běží, jde krásně do otáček a akcelerace zcela normální.. Klesnou-li otáčky pod cca 2000 (není otáčkoměr) tak auto zhasne a nejde nastartovat.. Svíčky měly skoro milimetrovej nános béžovýho svinstva - opticky něco jako vodní kámen (samozřejmě blbost) Palec v rozdělovači opálenej. Zapalovací cívka jiskřila u kabelu k rozdělovači, ale po vyčištění od bordelu jiskřit přestala... Feldu potřebuje dostat co nejdříve domů (než to udělá někdo za něj) a táhnout jí na laně 50km se mi nechce. Vzhledem k tomu, že je uvízá v Praze, není moc reálný v provozu moc nezastavovat a držet otáčky.. Otázka co tomu může být... prosím o radu.. mám nějaké teorie, ale nechci je hned psát, abych nikoho neovlivnil - takže shvílně jestli bude nápad sejný.. Průšvih je, že když na to nepřijdu a na místě to nezprovozním, bude to zbytečná cesta 100km... Díky macman
×
×
  • Vytvořit nový...