-
Počet příspěvků
11 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení Sir_ka
Nováček (1/14)
0
Popularita
-
Ano četl, jinak bych ani nereagoval. Zprvu mi hned nedošlo že jim to auto už prodal ... Aneb, líná huba holé neštěstí.
-
Už jsi ji prodal? do 14ti dnů chceme kupovat fabii se str. metlou. Bylo by zbytečné darovat škofinu x tisic.
-
Tak to věřím. Před tím, než jsme se rozhodli pro nové, tak jsem navštívil AAA a Autoesa. A áčka mě po návštěve ještě 6x volali, zda-li sem se už "rozhoupal" a chci to auto nebo ne. z Esa mi volali jen 2x a to po dvou dnech, zda ho chci nebo ne a pak cca po týdnu, že jsem VIP zákazník a že mi dají úvěr bez navýšení. Nicméně jsem se z toho zhnusil a půjdem do FII 1,4
-
Jasně a prostor pro řidiče. Díky edit: -------------------------------------------------- Tak jsem se byl dneska projet s 1,4MPi. Jelikož dnes byla na silnicích fakt hromada sněhu (místy i 25 cm) tak jsem se moc neprojel. Ale i tak jsem si motor a auto zkusil. Je mi jasné že je to pouze můj subjektivní názor a každý druhý ho ví, ale i tak to napíšu. (0-1000 ot.) Na svetlech vypáli hned; (1000-2200) motor "spí" a jede na spotřebu; (2200-omezovač) je to drak. Chová se tak, jak by 16v měl, i když 1,2 16v Renault Thalia rv07 má chod zcela jiný. Musím říct, že mi Škodovácký motor vyhovuje mnohem víc. 1,2 TSI má výkon položený mnohem níže a pak je mrtvý, jel sem s ním tedy v Rapidu.
-
Děkuju, příště se přiučím, jsem tu zatím nový a ještě s renckem :-D:-). Všechny klady a zápory mi běhají v hlavě a nejspíše vezmu levnější 1.4 s hlavovymi airbagy. Ještě jednou díky za trpělivost :-)
-
Bez stříbrné metalízy auto kupovat nebudu, firemní požadavky. Kdyby bylo na mě, tak si koupím zelenou. O tech Airbagech dost uvažuju, ne že bych chtěl bourat, ale chtěl bych přežít. 1,2 TSI jsem projel v Rapidu na BVV minulý rok a jela hezky, ale byla to ta silnější verze. 1,4 MPI mi dovezou do salonu abych se projel. V tomto autě bude jezdit 1-2 lidi + pes, čili kombík už vůbec.
-
Rozhodně se v tom projedu, Když sem byl v salonu tak tam zrovna nebyla, ale přivezou mi jí na projížďku. Koukal jsem se i na referenčky, ale cenový rozdíl 10 000 ve stejné vybavě mě neuchvátil. Barva musí být stříbrná, tak je těžký vybírat :/. Stare auto je držák a rozhodně nepůjde místo akontace, hezky si jestě pár let odkroutí jako druhé rodinné auto (na zahradu apod..). Povinnou výbavu a koberečky zdarma, ani jsme si o ně neřekli a už tam byly. Zde nejde o výkon, ale o spolehlivost. Jak výše napsali, že 1,4MPI je "blbuvzdorne" jsem jen rád.
-
TDi bych se bál, ono je to s těm km nahraně. Někdy je to popojíždění po městě, někdy zase přesun mezi městy. Pozdejší náklady s tímto stylem jízdy jsou vyšší jak u levnějšího 1,4 MPI. Hlavním zádrhelem jsou pořizovací náklady, takto sestavené auto stojí 254000 (1,4 MPI 63kw), s financováním od škofinu + nějaka sleva výjde na 218 000! a za 3 roky financovani uverem bude stale o 5 tis. levnejsi a v ceně bude i POV+HV jak pri koupi za hotove. Rapid. Druhá možnost 1,2 TSI (63kw) je o 10 000 dražší a nemyslím si, že za to stojí. Když se budem bavit o vyšší cenně cca 280 000, tak vystává otázka Fabia v top výbavě nebo referenční Taky jsem na to koukal a zprvu nerozuměl, v základu je samozrejmě ESC + MSR. ESC PLUS včetně ABS + MSR + ASR + EDS + HBA + HHC kontrola tlaku v pneumatikách Systém ESC dokáže Behem setiny vteřiny vypočítat optimální podminky, Za nichž by melo Vozidlo projet zatáčkou. Po zjištění, ze vypočítané udaje neodpovídají skutečným, brzděním jednotlivých kol navede Vozidlo dělat správné STOPY. Součástí paketu ESC PLUS jsou i další V systémy podporující bezpečnou jízdu (ABS, MSR, ASR, EDS, HBA), asistent rozjezdu Do kopce (HHC), kontrola tlaku v pneumatikách (TPM).
-
Ahoj, dopředu se omlouvám jestli jsem off topic. Chvilku už doma hledáme, které to autíčko si pořídíme. Prolítali jsme kupu značek a při zoufání jsem narazil na čerstvou nabídku Fabia II Trour ( http://www.skoda-auto.cz/models/fabia-rour ). Jelikož jsou zde požadavky na klimatizaci, tak jsem vybral model Tour Active + 2 sklopné klíčky, rezervu a metalízu. Přemýšlíme stále však o přídavných asistentech a dalším airbagům, celkem by bylo auto o 11 000 dražší. U motorizace sme se rozhodli rychle, ale nevím zda-li dobře a to pro 1,4 MPI. S autem bude bude najeto v průměru 250 km za týden (okresky po Vysočině) + 3x do měsice 120 až 250 navíc. V této výbavě mam na výběr dva čtyřválce a to 1,2 TSI a 1,4 MPI (63kw). A dle mého je lepší "slabší" 1,4 MPI, nejedná se o žádného lenocha a i kdyby tak přesedláme z 1,2 (57kw) Thalie, Bojím se onoho přeplňovaného turbem nadupaného TSI, aby najezdil aspoň těch 150 000 bez poruchy, jako tomu je u Thalie . Bylo to tu stokrát omíláno, ale budu moc rád když mi napíšete připomínky a postřehy k obou motorizací, bezpečnost samotné FII a případnému dokoupení ESC+ za 3500 a hlavovým airbagům za 7500. Moc díky chlapi!!