Přejít na obsah

Drobecek62

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

489 zobrazení profilu

Oznámení Drobecek62

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Byl jsem v Praze v nějaké firmě co se specializuje na tyto převodovky, mechanik to projel, připojil diagnostiku a řekl, že neví co to je, že prý měnič ne. Naúčtoval 800 a dál nic.
  2. Ještě doplním, že auto jsme kupoval z druhé či vlastně třetí ruky, když mělo najeto 220 tisíc a je to ročník 2006. Nikdo mi nechce věřit, že to může mít cokoliv společného s elektrikou a že když to dobře nabijí tak tam nemůže nic být. Ale začalo to dělat když se vyměnila baterka. Prostě ze dne na den.
  3. Mám najeto 250 tisíc což je prý na hraně životnosti převodovky. Jsem zvědavý zda to bude tím co píšeš. Sice ta částka není malá, ale aspoň by se vědělo čím to je a zda do toho jít. To je to oč tu běží. Zda to má smysl vůbec do toho investovat. Je pravda, že jinak auto jako nové a vše funguje jak má a naprostá spokojenost.
  4. Tak znovu v odborném servisu elektro a veškerá diagnostika elektro rozvodů a zařízení je prý v pořádku. Prý to je evidentně závada Hydrodynamického měniče. Tak snad se dá sehnat repase kolem 8 tisíc, kdyby někdo věděl kde tak uvítám tip. Děkuji
  5. Kontaktoval, ale řekl mi pouze že diagnostiky nedělá a že jen opravuje převodovky. Takže mi moc nepomohl. Michal
  6. Tak na základě rad odborníků, jsem dnes byl v elektro dílně autoservisu kde provedli předběžné měření alternátoru a akumulátoru a prý je vše v naprostém pořádku. Příští týden ještě na kompletní diagnostiku ale prý v elektřině problém nevidí. Tak nevím co si mám myslet. A já tak doufal, že to bude třeba v alternátoru a nebo akumulátoru. Ach jo.
  7. Ještě doplním, že se jedná o Tiptronic 6ti rychlostní.
  8. Výborný nápad, děkuji za tip. Budu kontaktovat
  9. Ahoj, když jak koukám je tu tolik odborníků (to je fakt myšleno v dobrém a ne ironicky) nedovedete někdo poradit, čím by mohl být zaviněný problém s řazením automatické převodovky (klasické, ne DSG) u Octavia II 1,6 FSI. Převodovka škube, mezi přeřazení vytočí občas motor do vysokých otáček. Jasně vada na převodovce, ale.... Ono to dělá respektive nedělá ve dvou případech. Pokud je motor studený, tedy voda v chlazení má méně jak cca 60 st. tak řadí perfektně, potom začne řadit špatně. Ale aby to nebylo jednoduché, tak pokud plně nabiju novou baterii a nezapnut větší spotřebiče, tak to řadí perfektně i když je motor horký. Jakmile zapnu světla (dálkové) společně třeba s klimatizací a ještě blinkr tak to začne zase špatně řadit. Třeba jedu po D1 přes den (a výjmečně je průjezdná), tak se před Brnem baterie dobije a začne řadit v pohodě, jakmile se setmí a rozsvítím tak je to zase v .... V servise na nic nepřišli, baterie OK, dobíjení OK, žádný nápad nemají. Pokud by někdo měl nějaký tip co by se dalo, budu velmi vděčný. Štve mě, že v servisu nevědí, respektive nechtějí věc řešit. Jediná prý pomoc je výměna převodovky. Ale myslím si, že problém bude jinde. Olej mi vyměnili v převodovce, ale já myslím, že to bude spíš elektrikou. Kdyby se našel schopný elektrikář, kdyby jste o někom někdo věděl. V servise říkají, že nabíjení je OK. Začalo to dělat když odešla baterie, tak jsem koupil novou a dělá to dál. Je možné, že by baterie byla špatná i když starty a vše je OK? Díky moc. Hledal jsem na fóru a nenašel, omlouvám se pokud už někde jinde řešeno.
×
×
  • Vytvořit nový...