Mám oct 1,9Tdi 81kw AHF r.v. 1999, EGR ventil jsem si sam v garáži zaslepil,Musíš ji vyrobit ze silného plechu,nejlépe 3mm až 5mm a rovný hlavně kvůli těsnosti,samosebou i těsnění odolné vůči teplotě se tam dá ,...takže zaslepku dát dole u turba,tu silnější a tu trubku co vede až do egr ventilu dát pryč...pak zaslepit spodek erg ventilu,ze slabšího plechu může být+těsnění a na konec hadičku co vedla do egr zaslepit šroubkem 6mm,já přestřihl a dal na obě strany.
Auto nemá turbo kopanec ,jde plynule za plynem zátah i od nižších ot. a to jezdím už 60tis.km na to.
Na emailu pošlu i rozměry záslepky atd. co udělat...nebo koupit se dá kit sada na vyřazení egr. cca 1500kč stojí
Tohle nepokazí turbo,motor atd co jiní píšou...jen to bere čistý vzduch a nerekuperuje zpět spaliny ,nezakydá to sání vzduchu.
Jinak to chybu nebude hlásit pokud to je podtlakem jak uvádíš....
Můžu i osobně ukázat na autě mém co a jak,pokud jsi na trase Litoměřice ,Praha a okolí.