Přejít na obsah

Haccek

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Haccek

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zajimave ale nic sem se pořádně nedozvěděl . Mam odzkoušeno že (viz strana 34 na prví příručce) tlak v sacím potrubí jde do N75 a kolmým vývodem při akceleraci jde podtlak a deceleraci tlak (k mechanickému ventilu plnicího tlaku vzduchu na turbodmýchadle) a ten bud drží ovládání turba zavřené nebo ho při deceleraci otevře a přebytečný tlak pustí do výfuku ... Nebo je to jinak ? třeba mi n75 nefunguje jak má. Po nastartování pořád cvaká závada na něm se prej neuloží sem se dočetl.
  2. Nevím ale myslím si to samá když sem to kuchal a pokoušel se pochopit. A neznáš dopuručované hodnoty na vag? vaha vzduchu tlak turba \ otáčky
  3. ahoj turbo dělá tlak ten jde do n75 (pravá strana když stojím u motoru ze předu) a z n75 (horním výstupem) na ovládání turba jde zase tlak? a ta tyčka regulátoru se hýbe až při výkonu nebo když se otevře tak proto aby tam nebyl takový tlak a upustí? nemůžu se to nikde dočíst. Asi tam busím namontovat nějakou kameru
  4. Ahoj lidi. Nemáte někdo zkušenosti s tímto motorem jestli je turbo ovládané tlakem nebo potlakem. A jestli se má tyčka regulátoru hýbat po startu jak u 81? díky
×
×
  • Vytvořit nový...