Přejít na obsah

Dvori_czech

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

574 zobrazení profilu

Oznámení Dvori_czech

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tady je... opakuji, ten přijímací technik říkal, že to není jediný vůz s tímto problémem... (jsou to skenované fotky použité z jejich protokolu)
  2. Čau lidi, rád bych Vás informoval o mém příběhu a zkušenosti se servisem Škoda... vložím sem dopis, který jsem posílal po návštěvě servisu na péči o zákazníka. Dobrý den, Tímto bych chtěl podat stížnost na postup reklamačního oddělení Škoda auto. Dovezl jsem svému známému z Německa vůz Škoda Superb Combi (zakázka vystavena na ***, VIN:***, č.zak.: ***) s kompletní servisní historií (poslední servis v Německu byl těsně před prodejem, vždy v aut. servisu škoda). Protože je to vůz za nemalé peníze plánoval jsem v těchto servisech pokračovat i v ČR, aby veškeré záruky zůstaly platné a vůz byl vždy v pořádku. Na voze se před prodejem "odloupl" lak a objevila rez na 5-dveřích. U německého prodejce Škoda, nám v servisu řekli, že tuto závadu již několikrát řešili a vždy na záruku, ale pakliže se to začne řešit v Německu, musí to také dokončit tam a vůz bude dostupný přibližně až za měsíc, proto jsme zvolili alternativu, že vůz koupíme a necháme jej opravit stejným způsobem v ČR. Hned po přihlášení jsme tedy navštívili aut. servis Škoda, kde si tuto závadu nafotili, technik konstatoval, že to není poškození způsobené špatnou manipulací, či jiným způsobem, a že podklady pošle právě na reklamační oddělení. Zhruba po měsíci mi tentýž technik sdělil odpověď z reklamačního oddělení: "Ano, je to výrobní vada, tento problém se řešil na spoustu vozech Superb Combi, ano vůz má servisní historii ověřenou a v pořádku, ano vůz má 12-ti letou záruku na prorezavění karoserie, ale záruka nebyla uznána, akceptovali bychom jí maximálně do druhé návštěvy pravidelných servisní kontrol." Po konstatování z jiného autorizovaném servisu Škoda, kde jsem se byl poté zeptat, mi bylo řečeno, že tak to prostě chodí, že německý zákazník není totéž co český a že v Německu by tuto závadu na záruku řešili (přičemž by záruku schvalovalo stejné oddělení, jako tady) výměnou dveří za nové a v ČR, pokud by jej schválili, tak pouze obroušením a lakováním. Skrze tuto odpověď, respektive postup ŠKODA Auto oznamuji, že pokud se Škoda Auto k tomuto problému nepostaví čelem, s okamžitou platností končíme s navštěvováním autorizovaných servisů Škoda (a že v rodině to není zdaleka jediný vůz Škoda), už nikomu nikdy vůz značky škoda nedoporučím, naopak tyto podklady všem předložím a ukážu, jak funguje Váš přístup "péče o zákazníky". Zároveň ať jste v právu nebo nikoliv, podle mě si odpovědí protiřečíte, takže předám veškeré podklady České obchodní inspekci k prošetření, ať už skrze porušení záručních podmínek servisu nebo jako klamání zákazníka 12-ti letou zárukou na prorezavění karoserie. Také zvážím předání informací veřejným médiím. Určitě bych si nepřál, aby jste toto pochopili jako vyhrožování, nicméně Vám pouze sděluji svůj případný postup, pakliže se toto nezačne nějak řešit. Teď už nejde ani o opravu, kde cena opravy pátých dveří by byla v porovnání s cenou vozu opravdu dle informací servisu zanedbatelná, ale o princip právě již zmiňované "péče o zákazníky" kdy ve finále za pravidelné servisy, na které bude spokojený zákazník jezdit, zaplatí tuto záruční opravu na poplatcích několikrát... A hlavně nechápu Váš přístup, kdy tímto sdělujete zákazníkovi, že navštěvovat váš servis je vlastně zbytečné, protože vaše záruky stejně nefungují. .............................................................. odpověď nepřišla, tak jsem tento e-mail přeposlal na stejnou adresu podruhé a .... .............................................................. Vážený pane Dvořáku, děkujeme Vám za e-mail a k Vaší žádosti o vyjádření sdělujeme: po obdržení tohoto e-mailu jsme podnět od Vás, nad fotodokumentací, zaslanou nám opravnou SEŽEV - REKO, a.s., Dr. Richtra 34, Třešť, znovu posoudili. Jelikož již z této fotodokumentace je jednoznačně zřejmé, že příčina tohoto poškození je mechanického původu (viz. hrana dveří, dále otisk této hrany na nárazníku), není možné řešit opravu z titulu Záruky na neprorezavění karoserie. Litujeme, že Vám nemůžeme podat příznivější odpověď, ale vzhledem k výše uvedenému to není možné. S pozdravem, ........................................................ Co na to říkáte, z informací co mám od techniků Škoda je myslím smutné, že Škoda když udělá chybu při montáži (technik místního servisu říkal o jisté svolávačce na některé superby v minulosti, kvůli tomuto problému s vysoko posazeným nárazníkem) své vlajkové lodi se k tomu nepostaví čelem a vklidu to nevyřeší. Schválně jsem prošel pár superbů, co stálo po městě a není to jen můj (respektive mého kamaráda) problém.
×
×
  • Vytvořit nový...