Jump to content

Exteriér


151 topics in this forum

    • 0 replies
    • 222 views
    • 13 replies
    • 1.9k views
    • 9 replies
    • 389 views
    • 59 replies
    • 48.1k views
    • 4 replies
    • 751 views
    • 20 replies
    • 4k views
    • 0 replies
    • 437 views
    • 2 replies
    • 435 views
    • 2 replies
    • 659 views
    • 3 replies
    • 523 views
  1. Nejde otevřít nádrž 1 2

    • 44 replies
    • 57k views
    • 4 replies
    • 852 views
    • 2 replies
    • 837 views
  2. Sterace na SII

    • 13 replies
    • 6k views
    • 4 replies
    • 1.4k views
    • 6 replies
    • 1.2k views
    • 24 replies
    • 13k views
    • 0 replies
    • 971 views
    • 4 replies
    • 2.7k views
    • 1 reply
    • 2.7k views
    • 4 replies
    • 1.6k views
    • 3 replies
    • 2.1k views
    • 2 replies
    • 1.7k views
    • 2 replies
    • 3.8k views
    • 22 replies
    • 7k views


  • Aktuální příspěvky

    • @petulko klucka je plast. Tam sa to da podla mna uplne lahko opravit. Ale to by som neriesil a ak sa nemylim, to mas sluzobne, tak to uz duplom nie
    • Zdravím,   nedávno jsem koupil jedničkového Superba, 2,5 TDI, 120kW. Při jizdé nad 80 km/h mi začne každých, přibližně, 5 minut problikávat osvícení interiéru. Myslím tím podsvícení ovládání zrcátek, seřizování zrcátek, a ostatní tlačítka. V neposlední řadě, rozsvítí se kontrolka "Emise, do dílny". (V autě je také rádio Škoda Rhapsody, je možné, že je na vině to rádio?) Předpokládám chybu někde v elektrice, ale opravdu tomuhle nerozumím. Toť také důvod, proč píšu.   Problikáváním myslím - zhasnutí a za necelou vteřinu opět rozsvícení. Auto také ztratí výkon na přibližně stejnou dobu. Tyhle události na sobě ale nejsou závislé. Problikávání probíha častěji než ztráta výkonu. V mém slovníku ztráta výkonu = držím plyn pořád stejně, plyn najednou jak kdyby se odpojil.   Předem všem díky za pochopení a za případnou radu, jak tohle řešit. 
    • Děkuju za odkaz. Už jsem si stáhnul.   Jsem asi technickej retard, ale nějak to nechápu.   A = 456 s tolerancí 50 mm. To A se začíná měřit od nějaké přerušované čáry (ale není vyznačeno jak vysoko se nachází), to si to mám změřit od skla dolů? Ale stejně z toho nevyplývá kde má paprsek končit nebo ano? To tam nemohli rovnou napsat, že paprsek má končit ve výšce XY od dolního okraje okna? Fakt promiňte, ale technika mne neživí, naopak jsem úplně na druhé straně technicko - humanitního spektra, v docela "ne/oblíbeném" povolání.
    • Fabija 1  motor 1.2 htp 12 ventil prisava falosni vzduch do prveho valca  diagnostika hlasi chudobna zmes prvi valec  zhodil som filter upchal skrtiacu klapku rukou motor zhasol. Ked som to urobil z otvorenim vieckom na nalievanie oleja a z upchatou klapkou motor isiel pekne na volnobech dalej  čo si otom mislite skoceni rozvod  a nedoviera ventili na sani alebo tesnost hlavi ventillov driekov keby bol podpaleni ventil to by isiel len na 2 valce a nepravidelne tlaky sa da povedat ze ok motor ma 240 tisic  ale nedava my to zmisel kto mal podobni problem  mimochodom cievky nove sviecky takisto  kompresija merana tlakovi test uniku som nerobil tesnosti ventilou
×
×
  • Create New...