121 topics v tomto fóru

  1. Držák světlometu

    • 6 odpovědí
    • 113 zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 5 401 zobrazení
    • 38 odpovědí
    • 16 945 zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 268 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 260 zobrazení
  2. Styling kit SII

    • 13 odpovědí
    • 6 102 zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 3 241 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2 427 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2 461 zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 19 333 zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 810 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 391 zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 2 076 zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 479 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 398 zobrazení
  3. LED projektorová loga

    • 17 odpovědí
    • 4 394 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 646 zobrazení
  4. Oprava laku?

    • 3 odpovědi
    • 980 zobrazení
    • 80 odpovědí
    • 23 881 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 548 zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 7 385 zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 9 239 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 572 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 863 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 582 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ELM327 + DPF VAG náhodou nemáš, aby ses kouknul jak to vypadá s filtrem?
    • Je fakt, ze by to teoreticky asi mohly zpusobovat i gumy. Pokud ma na kolech ty merici zarizeni, pocitac ukazuje spravne serizeni a volant je pri tom rovne, tak je to serizene spravne. U me byl problem v tom, ze na zacatku serizovani geometrie si mechanik zaaretoval volant ve stredove poloze, ale behem serizovani geometrie se mu pohnul. Nebo ho rovnou spatne zaaretoval, tezko rict. Kdyz to delal podruhe, tak zase zaaretoval volant, zeptal se me, jestli je takto volant OK, rekl jsem mu ze ano. Dal merici zarizeni na kola a pocitac hned ukazal, ze je spatne serizena sbihavost (jedno kolo kladna sbihavost, druhe kolo zaporna, proste pootoceny volant). Tak to behem chvile posteloval a od te doby je to dokonale rovne.
    • mám to samé, rovněž volant mírně nakřivo a to je auto po seřízení geometrie přímo ve škodovce podle vodováhy. Reklamoval jsem to, dělal to maník podruhé přímo přede mnou podle dílenský příručky a stejně tak zůstal. Říkal mi, ať přijedu až koupím nový gumy, tak nevím, co je na tom pravdy. Jezdím s tím, ale vadí mě to
    • Dneska je bohužel možný všechno. U nějaké série SIII měli tlumiče od výrobce v sobě špatné pružinky a měnili je na záruku.   Jeden Rus si upravoval uchycení krytky tlumiče, že mu to prý klepalo https://www.drive2.ru/l/499882792159543458/ , ale moc bych na tuto variantu nesázel.   A teď mě napadlo, že jsem kdysi jsem na OCTI měnil tlumiče vzadu vč. horního uložení. Tlumiče aftermarket jsem měnil po pár km za origo (cc-autodíly mi vadné tlumiče naštěstí bez řečí vyměnili), kdy v nich neskutečně mlaskalo při propružení. A po asi 1000 km jsem dával zpět origo horní uložení, protože guma v aftermarketovém měla axiální vůli asi tak 0,2 mm a byly slyšet rázy právě z oblasti zadních podběhů. Takže možná se fakt zaměřit na tuhle oblast?