Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

cckl

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Zdravím, momentálně jsem ve Švýcarsku a než to dám do předraženého servisu, tak se chci poptat jestli někoho něco nenapadne. Fabia 1.4 MPI má najeto cca 130tkm, 70A altík. Jezdila bez příznaků, potom za 2 hodiny po příjezdu domů, už nešlo nastartovat. Startér ani neškubnul, zhasla palubka při pokusu o start. Baterku jsem nabil, potom najezdil cca 20km (4x start) a zase po 2 hodinách stání mrtvá. Po zapnutí klíčku svítí baterka, po nastartování hned zhasne. Napětí nabité baterie před startem 12,6V. Ihned po nastartování na baterce 14V a potom napětí pomalu klesá. Po 5 minutách na 12,5V... Měřil jsem i jednou po jízdě a to tam bylo 11,4V. Jinak když měřím na volnoběh a zvýším otáčky nebo třeba rozsvítím světla, tak se napětí nehne a stále pozvolně klesá. Jinak alternátor nevydává žádné zvláštní zvuky, aspoň nic co by šlo výrazně slyšet. Nejdřív jsem myslel, že to je baterka, ale to nízké napětí za běhu je podivné... Hlavně to klesání. Nevím co si o tom myslet, jestli to může být regulátor nebo diody?

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.