Přejít na obsah

S.Lopik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    413
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    4

O uživateli S.Lopik

  • Narozeniny 07/09/1979

Návštěvy profilu

3041 zobrazení profilu

Oznámení S.Lopik

  1. lakrij: zajímavé. Já objednával taky v prosinci 2024, dodání v březnu 2025 a akustická skla nemám. Takže to vypadá, že akustická skla jsou jako výhra v loterii - někdo je dostane a nekdo ne 😁 Předpokládám, že rozdíl mezi akustickým a neakustickým sklem poznáme podle tvaru horní hrany skla - neakustické je zabroušené do oblouku, akustické má v horní hraně skla "žlábek" - jsou to dvě skla zabroušená do oblouku a slepená k sobě - mezi nimi je tedy na omak ten žlábek cítit.
  2. Hláška, "Jsou k dispozici nastavení uživatele. Chcete je převzít?" mi vyskakuje taky. Ale pozice bederní opěrky se neukládá do paměti sedadla (a tím ani do profilu uživatele) - dá se to vyzkoušet tak, že si "rozhodím" nastavení sedačky a pak si nastavení obnovím z paměti - vše se nastaví dle uložených poloh mimo polohy bederní opěrky.
  3. Nemyslel jsem to tak, že by to někdo řešil doma. Řeším to se servisem v rámci záruky. Bavil jsem se s přejímacím technikem a říkal, že se s tím ještě nesetkali. Bohužel po provedené opravě v rámci záruky se problém neodstranil, tak mne zajímalo, jestli někdo neměl stejný problém a co ho případně způsobovalo.
  4. Ahoj, chci se dotázat, jestli někdo nemá stejný problém, jako já, a zdali ho nevyřešil. Mám výbavu exclusive section a kožené sedačky s masážní funkcí. Bederní opěrka není u těchto sedaček řešena mechanicky, ale pneumaticky (nafukuje se). Bohužel si "nepamatuje" svou pozici - když přidu k autu, odemknu a sednu si, tak je opěrka nafouklá a musí se tlačítkem upustit do pozice, kterou jsem tam měl nastavenu když jsem z auta vystupoval. Dělá to jak u sedadla řidiče, tak u spolujezdce. Auto bylo v servisu na záruční opravu, kroutili hlavami, vyresetovali řídící jednotky sedaček, ale bohužel to nepomohlo. Pokud se někdo s takovým chováním sedaček setkal a vyřešil to, tak prosím o zprávu - že bych v servise poradil, jakým směrem se při řešení problému vydat... 😊
  5. Ahoj, gambaboi to popsal, doplním pro názornost obrázky. Videa jsou na Flash disku, proklikám se k nim přes média - buďto procházením adresářové struktury (kliknu na USB a pak se doklikám do adresáře, kde mám videa uloženy) anebo přes odkaz videa (zobrazí všechna videa, která jsou na flash disku bez ohledu na to, kde jsou fyzicky na disku uložena) Pak kliknu na video a spustí se a nakonec kliknu na "přehrává se" aby se video zobrazilo v plné velikosti Pro výběr dalšího videa klinu na média a dostanu se zpět na výběr.
  6. Video normálně jde přehrát. Jaký formát to přehrávané video má? Videoformáty umí MPEG1, MPEG2, MPEG4 (H.264, AVC), MPEG-H (H.265, HEVC), WMV9. Neumí přehrát z nových formátů AV-1 , z historických DivX, XVID U zvukové stopy videa neumí dekódovat AC3 ((Dolby Digital) anbeo DTS, jinak přehraje skoro vše (mp2, mp3, wma, aac, OGG, FLAC, ALAC, PCM, WAV, Monkey Audio, OPUS) Pro zjistění parametrů videosouboru je super prográmek MediaInfo (https://mediaarea.net/en/MediaInfo), anebo v menu přehrávače (u VLC v menu nástroje - informace o kodeku.
  7. Stisknout pravou šipku na pravé části volantu (viz obrázek) a tvolit si zobrazení jízdních dat. Jednotlivé stisky mění pořadí zobrazení (mapa, jízdní data, jízdní asistenti). Když jsou na středové části virtuálního kokpitu zobrazeny jízdní data, tak otáčením válečku si zvolím požadovaný údaj palubního počítače (od startu, od načerpání, dlouhodobá). Ten je pak zobrazený jak na střední části virtuálního kokpitu, tak rovněž v levém "budíku". Pak si můžu opět zvolit stiskem pravého tlačítka zobrazení mapy anbeo jízdních asistentů.
  8. Ahoj, no já to vyřešil až přechodem na Kodiaq II. 😃 Ale vážně, když jsem měl předchozího Kodiaqa s MIB 3, tak jsem si nechal v servisu upgradovat firmware a s poslední verzí, co jsem měl, tak ten problém nezmizel, ale výrazně se elimimoval. A co se týče závady, když nehraje zvuk po nastartování (nejde nic, ani handsfree na telefon, jen parkovací senzory), tak nepomůže restart rádia podržením zapínacího tlačítka, ani znovu nastartovat auto. Je potřeba zastavit, zamknout auto, počkat cca 3-5minut, pak odemknout, nastartovat a zvuk zase pojede.
  9. No Google vyhledávání je taky jedna z těch "pozitivních změn" v rámci vývoje 😬 - na MIB 2.5 fungovalo perfektně, na MIB3 ale už bohužel není implementováno.
  10. Navážu na předchozí přísvěvek a zeptám se: chápu správně, že přístup do Škoda Connect přes webové rozhraní definivně končí a přístup bude jen přes mobilní aplikaci? Využíval jsem možnost exportu historie jízd do csv, to například na mobilu udělat nejde. Rovněž odeslání cíle do navigace přes PC bylo mnohem pohodlnější, než to "matlat" na mobilu. Škoda, proč každá změna, co udělají, je jen k horšímu... Nechápu.
  11. Mám stejnou zkušenost. Dokonce se mi jednou auto samo zamklo i s klíčemi uvnitř - naštěstí doma, takže jsem to odemknul náhradním klíčem. V servise s tím "něco udělali" a říkali, že pokud se to bude ještě opakovat, tak to budeme rešit dále. Naštětí je od té doby klid, ale už tomu moc nedůvěřuji a nikdy nenechávám klíče v autě.
  12. Dají se ze stránek Škodovky (anebo někde jinde) stáhnout manuály v PDF? Kdysi tam byly ke stažení, teď je nemůžu nikde najít. Na stránkách mají jen on-line verzi, kterou je možno číst jen v prohlížeči. Pokud by někdo měl manuál ke Kodiaqu II v PDF, tak jej sem prosím dejte.
  13. kodiaq-cenik-240423novy-kodiaq-cenik.pdf.pdf Je to tak. V ceníku od 23.04. chybí - masážní ventilované sedačky - vyhřívané čelní sklo - paket na spaní Naopak je v základu nezávislé topení. Docela by mne zajímalo, zdali když jsem objednal auto s původní výbavou, tj. ventilované sedačky a vyhřívané čelní sklo, tak dodají auto podle původní specifikace v době objednávky, anebo dodají auto dle aktuální specifikace v době výroby auta...
  14. Jak jsem se tak díval na jízdní videa a taky do online manuálu, tak přemístěním ovladače prevodovky na sloupek řízení v podstatě končí možnost manuáního řazení u automatu. Osobně jsem to používal při delších sjezdech, kdy jsem si posunul volič převodovky do manuálu a ten mi pak držel zařazený rychlostní stupeň. Pokud bych si podřadil pádly pod volantem, tak se za chvíli převodovka přepne zpět do automatu (a většinou zařadí směrem nahoru a auto brzdit motorem přestane). Většině "řidičů" je to asi jedno (alespoň podle toho, co vídávám směrem dolů mohelnickým mohelnickým koprem, kde některým svítí brzdová světla po celou dobu), ale osobně to vnímám jako krok zpět.
  15. Ahoj, dneska jsem v něm poprvé seděl - výbava Exclusive selection - a vepředu byla laminovaná skla, vzadu jednoduchá. Jinak u mne se žádný "wow efekt" nekonal, spíše zklamání, když to srovnám s mým současným Kodiaqem. Kůže na sedačkách s takovou hrubou strukturou, na alcantaru rovnou zapoměňte - není v nabídce Chybí polstrování kapes v zadních dveřích i polstrování schránky před spolujezdcem (už se těším, jak tam bude všechno za jízdy o ten tvrdý plast hrkat). Kolim by stálo na výrobních nákladech tam to posltrování ponechat? Ty tolik vychvalované "smart dials" taky mohli zpracovat lépe - celé se to při stlačení viklá. Ovládání stěračů a převodovky na těch otočných voličích na páčkách pod volantem bude ergonomické peklo - když jsem si teď chtěl dát převodoku do sportu, tak stačilo jen ťuknout do páky a hotovo. Nyní budu otáčet ovladač na páčce pod volantem. Zapnutí stěračů opět otočným ovladačem na levé páčce. Ani nevím, jak se řeší manuální řazení - jde to vůbec jinak, než pádly pod volatem?
×
×
  • Vytvořit nový...