-
Samovolné nafukování bederní opěrky
Dávám čerstvé info ze servisu - prý o tom problému už Škoda ví a pracuje se na opravě. Budou se měnit řídící jednotky sedadel, ale budou k dispozici až v lednu 2026.
-
Ventilovaná přední sedadla
Přidám svou zkušenost - měl jsem Kodiaq druhé generace od 07/2024 a nyní mám "stejné" auto, ale dodané v 04/2025. V tom "starším" byla ventilace mnohem účinější, než v tom nynějším. V rámci reklamace sedaček (viz https://forum.skodahome.cz/topic/187212-samovolné-nafukování-bederní-opěrky/) jsem malou účinnost ventilace řešil se servisem, ale bylo mi řečeno, že ventilace je v pořádku. Takže je možné, že v rámci úprav modelu Škodovka snížila účinnost ventilace - ale je to jen moje teorie.
-
S.Lopik začal sledovat Remote park asist - parkování na dálku , Ventilovaná přední sedadla a Kniha jazd
-
Kniha jazd
-
Kniha jazd
To je zvláštní, já v google play vidím jen verzi 8.3.3. (Mám Samsung Galaxy S25+, Android 15). Odkud jsi instaloval tu verzi 8.4.0?
-
Přehrávání Videa
Podle fotky je to defaultní přehrávač integrovaný v infoteinmentu. A ne, bez těch bočních a korních ikon to zvětšit nejde.
-
Kniha jazd
Super. A v jaké je to verzi? Mám verzi 8.3.3 (dle GooglePlay aktuální verzi) a volbu tam nemám.
-
Remote park asist - parkování na dálku
Tak to netuším.
-
Remote park asist - parkování na dálku
Starší Kodiaqy druhé generace uměly jen uložený parkovací manévr a neumožňovaly parkování na dálku mobilem - viz ceníky. Pokud auto má Asistovanou jízdu 2.0+, tak umí jen parkovací manévr Pokud auto má Asistovanou jízdu 2.5+, tak umí i parkování mobilem
-
Kniha jazd
jj. dovolím si nakopírovat odpověď Škodovky na můj dotaz ohledně zaříznutí portálu škoda-connect: Společnost Škoda Auto se po pečlivém zvážení rozhodla ukončit provoz portálu Škoda Connect. Toto rozhodnutí nebylo snadné a zvažovali jsme všechny dostupné možnosti. Důvody ukončení portálu Škoda Connect: • Vývoj technologií: Technologie se neustále vyvíjí a my chceme našim zákazníkům nabídnout ty nejlepší a nejmodernější služby. Zaměřujeme se proto na vývoj nových digitálních řešení, která budou lépe vyhovovat Vašim potřebám. • Nízká míra využití: Bohužel portál Škoda Connect nevyužívalo tolik uživatelů, kolik jsme očekávali. Chápeme, že toto rozhodnutí může pro Vás znamenat jisté komplikace. Proto se Vám za případné nepříjemnosti omlouváme. Dále děkujeme za zájem o funkci Export jízdních dat v aplikaci MyŠkoda. Přestože tato funkce není v současné době dostupná z důvodu nízkého využívání v minulosti, chápeme, že je pro Vás tato funkce důležitá. Aktivně zkoumáme možnosti jejího zavedení v budoucnu. Vaše zpětná vazba je pro nás velmi důležitá a pomáhá nám zlepšovat naše služby. Pokud se nám podaří tuto funkci implementovat, podrobnosti najdete v poznámkách k vydání nových verzí aplikace MyŠkoda v příslušném obchodě s aplikacemi. Po přečtení jsem si říkal, že na té infolince asi hulí "hustej matroš" a dost mne nadzvedla že židle - mají to naprogramované, funguje to, tak kdyby to nechali dále běžet, tak by to asi nějaké extra náklady negenerovalo. Na druhou stranu dokážu pochopit, že většina lidí chce dnes mít na všechno "apku" v mobilu bez ohledu na to, jak nekomfortní to je a nějaký přístup přes web, nedejbože nějaká práce s csv je jim ukradnutá. Stejné to je se zasíláním cílů do navigace - v dobe funkčnosti connect portálu sedím u počítače, před odchodem z kanclu si pošlu do navigace cíl, pohodlně na klávesnici počítače a velkém monitoru. Nyní vezmu mobil a ťukám to na displayi. Taky to jde, ale proboha proč tak nekomfortně... Bohužel můžeme tak maximálně nadávat zde na fóru a to je tak vše, co s tím můžeme dělat 😁
-
Samovolné nafukování bederní opěrky
Restart infoteinmentu do továrního nastavení a nové přihlášení uživatelským účtem jsem udělal jako první věc, ale nepomohlo. Podle mne není poloha bederní opěrky uložena v paměti sedačky uživatele - dá se to vyzkoušet tak, že si změním ručně nastavení sedačky a polohy bederní opěrky a pak si vyvolám z paměti přednastavemou pozici - nastaví se sedačka a poloha vnějších zrcátek, ale bederní opěrka ne. V servise to konzultovali se Škodovkou, oni sami se s tím ještě nesetkali. Osobně si myslím, že je to nějaká SW chyba - pokud by se bederní opěrka upouštěla, tak by to mohla být nějaké netěsnost. Při této chybě se musí vzduch naopak dofouknout, takže něco aktivuje kompresor v sedačce. Zajímavé je, že někdy je dofouklá jen trochu a nekdy na maximum. No jsem zvědavý, co to nakonec bude. 🤔
-
Samovolné nafukování bederní opěrky
Zatím nijak. Při první návštěvě servisu dle vyjádření technika restartovali řídící jednotky sedadel, bez efektu. Při druhé návštěvě servisu updatovali software v nějakých jiných jednotkách, bohužel problém stále neodstraněn. Jsou dny, kdy nastavení polohy bederní opěrky drží a jsou dny, kdy se nafoukne i během několikaminutového zamknutí vozidla.
-
Kniha jazd
Kdysi to šlo stáhnout ve formátu CSV z portálu Škoda Connect. Ten ale Škodovka v rámci zkvalitňování služeb zařízla a ponechala jen mobilní aplikaci. Takže jediná možnost je to opsat z displaye mobilu.
-
Remote park asist - parkování na dálku
V aplikaci MySkoda na hlavní stránce je položka parkování na dálku. Před prvním použitím je potřeba spárovat auto s telefonem (pokud není aplikace spárována, tak po kliknutí by se měl půstit průvodce, který tě provede procesem párování). Poté to probíhá tak, že jedeš v autě a necháš jej vyhledávat parkovací místa. Když jej najde, tak můžeš zvolit, jestli zaparkuje auto automaticky (sedíš v něm), anebo chceš parkovat pomocí mobilu (stojíš vedle auta).
-
Remote park asist - parkování na dálku
Ano, já to v autě mám a funguje.
-
Hluk v interiéru
lakrij: zajímavé. Já objednával taky v prosinci 2024, dodání v březnu 2025 a akustická skla nemám. Takže to vypadá, že akustická skla jsou jako výhra v loterii - někdo je dostane a nekdo ne 😁 Předpokládám, že rozdíl mezi akustickým a neakustickým sklem poznáme podle tvaru horní hrany skla - neakustické je zabroušené do oblouku, akustické má v horní hraně skla "žlábek" - jsou to dvě skla zabroušená do oblouku a slepená k sobě - mezi nimi je tedy na omak ten žlábek cítit.