Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

PavelS.

Facebook Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. PavelS. změnil svou profilovou fotografii
  2. ahoj, rád bych přispěl nikoli jako fanda této motorizace, ani její odpůrce, ale jako majitel - a to verze Combi. Jedná se o inovovanou verzi původního TFSI, vyráběnou od r. 2010. Původní nedostatky předchůdce tady nehledejte. Mimochodem, tento motor vyhrál několik cen a patří mezii nejspolehlivější pohonné jednotky na trhu vůbec. Co se týče závad... auto bylo koupeno v Německu od autorizovaného prodejce s nájezdem 90 tis. km, samozřejmě servisováno a stav vynikající. Nyní mám najeto 150 tisíc km bez sebemenší závady. Chování motoru, zvlášť se šestistupňovým DSG je příkladné. Velmi široké rozpětí otáček s maximem kouťáku dává při klidné jízdě pocit, že spíš než s přeplňovaným čtyřválcem jedete s šestiválcovou atmosférou. Táhne odspodu a velmi rovnoměrně. Teprve od středních otáček při prudké akceleraci řidič pozná, že nástup zátahu je příliš okamžitý a ostrý na to, aby to byl atmosferický motor. Při klidné jízdě mimo město - lehce nad hranicí povolené rychlosti - se dá pohybovat se spotřebou i pod 7 l/100 km, pokud ale na dálnici máte potřebu nebo chuť využít potenciálu výkonu, je třeba počítat klidně s dvojnásobnou spotřebou. Dlouhodobou spotřebu mám oklo 9 litrů, 30% okresky, 30% dálnice, 40% Praha. Moje zkušenosti a srovnání jsou s benzínovým třílitrovým šestiválcem od Lexusu, který je výkonově a charakterem hodně podobný. Škodovka velmi úspěšně maskuje chybějící dva válce a při klidnější jízdě nabízí nižší spotřebu. Při ostřejší jízdě naopak je spotřeba výrazně vyšší, než u atmosferického třílitru. Spotřeba oleje je zcela v normě, indikace nižší hladiny oleje se rozsvítila okolo ujetých 20 tisíc km, nyní jsme změnil interval výměny oleje na 15.000 Km, takže nedolévám. Superb má své mouchy, ale je to spíše o výbavě a podvozku. Mimochodem - díky větším kotoučům je to první škodovka, která opravdu brzdí..žádné zvlněné kotouče, žádné přehřáté brzdy po opakovaném brzdění na dálnici. Takže pokud někdo jezdí dálky a hodně rychle, lepší volba je 3,6 FSI, na běžné vzdálenosti a město je lepší 2,0 TSI.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.