Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

PavelS.

Facebook Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. PavelS. změnil svou profilovou fotografii
  2. ahoj, rád bych přispěl nikoli jako fanda této motorizace, ani její odpůrce, ale jako majitel - a to verze Combi. Jedná se o inovovanou verzi původního TFSI, vyráběnou od r. 2010. Původní nedostatky předchůdce tady nehledejte. Mimochodem, tento motor vyhrál několik cen a patří mezii nejspolehlivější pohonné jednotky na trhu vůbec. Co se týče závad... auto bylo koupeno v Německu od autorizovaného prodejce s nájezdem 90 tis. km, samozřejmě servisováno a stav vynikající. Nyní mám najeto 150 tisíc km bez sebemenší závady. Chování motoru, zvlášť se šestistupňovým DSG je příkladné. Velmi široké rozpětí otáček s maximem kouťáku dává při klidné jízdě pocit, že spíš než s přeplňovaným čtyřválcem jedete s šestiválcovou atmosférou. Táhne odspodu a velmi rovnoměrně. Teprve od středních otáček při prudké akceleraci řidič pozná, že nástup zátahu je příliš okamžitý a ostrý na to, aby to byl atmosferický motor. Při klidné jízdě mimo město - lehce nad hranicí povolené rychlosti - se dá pohybovat se spotřebou i pod 7 l/100 km, pokud ale na dálnici máte potřebu nebo chuť využít potenciálu výkonu, je třeba počítat klidně s dvojnásobnou spotřebou. Dlouhodobou spotřebu mám oklo 9 litrů, 30% okresky, 30% dálnice, 40% Praha. Moje zkušenosti a srovnání jsou s benzínovým třílitrovým šestiválcem od Lexusu, který je výkonově a charakterem hodně podobný. Škodovka velmi úspěšně maskuje chybějící dva válce a při klidnější jízdě nabízí nižší spotřebu. Při ostřejší jízdě naopak je spotřeba výrazně vyšší, než u atmosferického třílitru. Spotřeba oleje je zcela v normě, indikace nižší hladiny oleje se rozsvítila okolo ujetých 20 tisíc km, nyní jsme změnil interval výměny oleje na 15.000 Km, takže nedolévám. Superb má své mouchy, ale je to spíše o výbavě a podvozku. Mimochodem - díky větším kotoučům je to první škodovka, která opravdu brzdí..žádné zvlněné kotouče, žádné přehřáté brzdy po opakovaném brzdění na dálnici. Takže pokud někdo jezdí dálky a hodně rychle, lepší volba je 3,6 FSI, na běžné vzdálenosti a město je lepší 2,0 TSI.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.