Přejít na obsah

Nakash1

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Nakash1

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Nakash1

    Zámek dveří

    mám podobný problém, jako dva příspěvky zpátky (bez odpovědi). Vypadla mi znázorněná pružinka, k čemu vlastně slouží? Všechno mi totiž funguje, když zamknu otevřít auto nejde... prostě funguje vše jak má... mám safelock, zámek bez klíču-pouze central, fabiu 6Y 2004. Jak to tedy vlastně funguje, potřebuji ji k něčemu? Bo mi spadla do dveří a musel bych je roznýtovat abych ji vytáhl a nasadil, což se mi nechce, ale zase nechci abych někdy pak neotevřel nebo naopak to nešlo zavřít...
  2. navzdory tomu, že mechanik tvrdil, že termostat to nemůže být, tak byl. I když byl v podstatě 14 dní starý, tak jak jsme to rozdělali, tak z něj solidně tekla voda, vzali jsme to zrovna aj s čidlem febi, termostat wahler a není problém, auto zahřáté během 5-10 km, podle počasí a dolů ručička neklesne ani o píď.
  3. mám cca 3/4 roku starý termostat i čidlo teploty. Dělá to, že se mi auto při 7stupních zahřeje na 90 až cca po 15-20km a navíc za jízdy z kopce (bez plynu) nebo stání na křižovatce začne teplota klesat. Na diskuzích jsem se dočetl, že by to mohl být termostat. Můj mechanik, mě přesvědčuje, že je to blbost, že pokud jede topení (které jede velmi rychle) tak termostat je v pořádku. Navíc mám cca o litr větší spotřebu. Nevíte čím by to teda mohlo být?
  4. Co jsem teď brouzdal po netu tak na tom motoru octavie byl díl 038 115 389, který je větší ve všech směrech, tím pádem se to nevleze do motorového prostoru, a na fabii tam mám 045 115 389. Mělo by to nějak jít předělat nebo něco, když je obojí motor ATD. Aneb má stím někdo zkušenosti...
  5. Dobrý den, opět řeším problém s výměnou motoru, oba dva motory jsou 74kW 1.9 TDI PD typ ATD. Špatný motor je z Fabie 2004 a "nový" z Octavie 4x4 2001, který potřebuju dostat do Fabie Combi 2004. Mám teď problém, že když tam nechám originál výměník, tak ten má větší úhel na filtr a nevleze se to pak do motorového prostoru a ten z toho špatného motoru má jinou přírubu. Jde to nějak řešit? Více na foto, vlevo je fabia, vpravo octavia
  6. Rozvody vyreseny, ted se jeste objevil problem s olejovim vymenikem na chlazeni. Ten z fabie 2004 tam nepasuje a ten co tam je z octavie, ma jiny uhel na filtr a diky tomu se nevleze do motoroveho prostoru...
  7. obojí je ATD, akorát tam nepasují ty plastové kryty jak jsem psal, jsou tam nahouby díry, takže spíš otázka by mohla znít, zda se dělaly fabie s hydraulickým napínákem -> koupit ty krycí plasty
  8. Dobrý den, mám Fabii 1.9 TDI PD 74kW ATD se zadřeným motorem, podařilo se mi koupit docela slušný stejný motor z octavie 4x4, bohužel jsou tam rozvody s hydraulickým napínákem a když přehodím držák motoru z fabie, tak nepasuje plastový kryt rozvodů z fabie (kvůli hydraulickému napínáku) a ani ten původní z octavie (kvůli vyměněnému držáku motoru na silentblok). Máte s tím nějaké zkušenosti a dá se daný problém nějak řešit. Aneb existuje nějaký ten kryt na fabii, který by pasoval na fabia držák a hydraulický napínák, nebo prostě mám hold smůlu a musím sehnat motor přímo z fabie?
×
×
  • Vytvořit nový...