Přejít na obsah

Viking

Uživatel
  • Počet příspěvků

    96
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    96399618
  • Yahoo
    v.stransky

Návštěvy profilu

1 554 zobrazení profilu

Oznámení Viking

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Včera sem kupoval ve škodovce náhradní ořech. Vzali celou sadu a zkusili kterej pasuje. A ten muj meli zrovna skladem. Cena 235,-Kc V balení je 1 ořech + 1 šroub.
  2. Byl jen napichnutej konektor, ale ten mechanizmus sem samozrejme preklopil do polohy zavreno. Prodejce mel posleni kus, rikal at prijedu pristi tyden, ze pry uz se mu uz jednou stalo ze se chytil az treba treti kus. Kazdopadne diky za radu ohledně ŘJ, chtel sem mit jistotu ze problem neni v tom.
  3. Nevite nekdo jestli je potreba po vymene zamku nakodovani ŘJ ? Mam v haji zamek u ridice, zkusil sem pripojit novej (druhovyroba) ale nereagoval na zamknuti/odemknuti dalkou.
  4. jedou i ted, kdyz auto stoji a klima je zapnuta teda mozna i pri jizde, ale to moc nejde overit :-)
  5. Ja si to menil ted v sobotu. Mam taky 1,9 TDI 66 kw, r.v. 2003 Na tom starem bylo cislo 1J0 959 455 D. Po dlouhem badani s temi cisly sem dosel k tomu by to mel byt typ 6X0 959 455 A. Ten puvodni byl udajne timto nahrazen. Rozdil je snad jen v tom, ze ten novy ma trochu vetsi motorek a vykon 250/60 W, stary mel 200/60 W. Dal sem tam cinskej za 750,- Kc, originalni stoji cca 3900,- Kc Starej mel kaput lozisko, kdyz se tocil tak to klepalo celym autem.
  6. predni sterace mi kdysi nesli vypnout u fabie, ale stalo se to jen jednou, pomohlo na chvili odpojit baterku a uz se to neopakovalo ten zadni sterac me trapi stale, ale novej motorek se mi kupovat nechce, to uz se spis beu nej pres leto obejdu
  7. Tak ja sem vycistil packu, opravil motorek dle navodu, zkontroloval kostrici bod i kabely v patych dverich a problem stale pretrvava. Hlavne kdyz je vedro. V zime to nezlobilo vubec. Zkusim ted jezdit nejakou dobu bez tapecu v 5. dverich, tak mozna nebude v prostoru u motorku pri stani na slunci tak vysoka teplota. Mate jeste nekdo nejaky tip? Me uz napada jen vymena motorku, ale ten stoji docela dost. To uz bych se asi spis smiril s tim ze v lete sterac vyradim z provozu.
  8. Resim to same. Zlobi me to jen v lete. Kdyz predtim stoji auto na primem slunci. Mel sem rozebranou packu i motorek. Vzdy se to objevi znovu. O vikednu zkusim zkontrolovat ten kostrici bod.
  9. Ja mam 1,9 TDI 66 Kw. Nedavno sem si vsim, ze mi po delsi jizde z kopce s kvaltem bez plynu spadla telota z necelych 90 na 70. Ale u sluzebni O2 TDI v automatu (tusim 77 kw) se delo uplne to samy, na stejnem miste. Asi to bude normalni, pokud clovek jede dele z kopce hned po tom co teplota vystoupala k 90. Hlavne kdyz je zaply topeni a venku je vyrazne pod nulou. Znamej servisak rika, ze pri vadnym termostatu ebo cidle by se to vubec neohralo nebo by teplota skakala vselijak nahoru a dolu.
  10. Funguje tam tedy nejaka vypinaci automatika? Nebo pokud je packa v poloze zapnuto, tak to vyhrejva i kdyz je venku 30 stupnu?
  11. A jak to delate s nastavenim topeni? V clanku je o tom zminka a v diskuzi k nemu opacny nazor. kterej sdilim i ja. Ja (pokud nemam zamlzene sklo) okamzite zapinam vnitrni cirkulaci a vetrak na nejnizsi uroven. Teplotu mam na climatroniku celou zimu na 18. Subjektivne se mi zda, ze se takto rucicka teploty chladici kapaliny pohne o neco drive. Kdyz se rucicka blizi k 90, zapnu AUTO a pokud zrovna zastavvim treba na cerevenou tak zacne zas trochu padat.
  12. ja mam dojem ze v rezimu AUTO kompresor nejede jen pokud je mene nez +2 jak uz tu nekdo psal mam zkusenost ze pokud je treba +8, tak v rezimu ECON je mi prijemne pri nastvenych 20 stupnich, ale kdyz dam AUTO tak zacnu citit chlad a musim si dat tech skodovkou doporucenych 22 mimochodem, v manualu k OI je na jedne strane doporucovan rezim AUTO jako nejvhodnejsi po cely rok a na dalsi strane v ramci uspory paliva a zivotniho prostredi doporucuji co nejvice pouzivat rezim ECON :-)
  13. Tofik: jezdim hlavne po praze, prijem se mi zda v poradku, ale ja radio moc casto neposloucham jinak prijem radia u Blaupunktů většinou chválej, takze bych si taky tipnul antenu
  14. Tak se zda, ze problem je v tom, ze jak se radio zapne pootocenim klicku tak jeste nez zacne hrat tak zacnu startovat, radio cele zhasne a potom spusti s posledne pouzitou hlasitosti a ne s prednastavenou. Pokud pockam se startovanim do uplneho spusteni radia, je hlasitost v poradku. Jak se trochu ochladilo tak asi jede baterka pri startovani nadoraz. Vy co mate novejsi baterky, hraje vam radio pri startovani? Vzpominam si, ze kdysi u favorita mi hralo jen prvnich par tejdnu, kdyz byla baterka uplne nova, pak se pri startovani radio taky vypinalo.
  15. Me autoradio Blaupunkt Queens MP56 ma fukni "On Vol" v niz si nastavim pozadovou hlasitost pri zapnuti radia. Aby radio nezacalo rvat pokud pri vypnuti byla hlasitost vysoka. Casto se ale stane ze pokud se radio zapne samo (pootocenim klicku v zapalovanï do polohy ACC) zacne hrat stejne hlasite jako pred vypnutim. Nedaří se mi vysledovat v jakych situacich to nezlobi. Kazdopadne pokud radio zapnu manualne tak je hlasitost vzdy na prednastavene urovni. Premyslim jestli neni problem v zapojeni, prehazoval jsem v iso konektoru spinane a stale napajeni (predtim bylo origo radio). Ale kontroloval jsem to i zkouseckou, takze by to melo by v poradku. Diky za napady.
×
×
  • Vytvořit nový...