Zdravim lidickove....
Bude tomu mesic co jsem si poridil z Rakouska dotazenou Octu.. Najeto bez mala 140 000 km.. Dost jsem pochyboval o vykonu ,,nakopnute" 1.4ky a vaze... Ale z prvu jsem byl nadseny.. Motor je pruznej jde pekne za plynem.. Najivne jsem si vsak myslel, ze vymenou oleju, filtru, spojky, rozvodu a vlastne vseho co clovek pri koupi ojetiny prejde a vymeni se vyvaruju pozdejsich potizi.........
Ale opak je pravdou.. Po vymene mam najetych 1500km a po 150 km najetych vkuse mam stejny problem... Kazdopadne po rozsviceni kontrolky jsem auto odstavil... A nemam koule na to ho zadrit.. :-) kazdopadne bych rad podekoval za rady a tipy... Chvilku jsem si lamal hlavu a jelikoz vymena cidla tlaku nepomohla... Tak to vypada ze budou vymackane saly na klice... Ale je zvlastni ze olej ma idealni hladinu pri kazde kontrole a dno vany sice nebylo uplne azuro ale minimum necistot.. ( v porovnani s humusem, ktery na me cekal pri vymene)... Mno kazdopadne neni slozite najit hezky vypadajici ojetou karu za dobre penize.... Ale horsi je pak prichazet na to ze neni v takove kondici v jake by mela byt...... Jeste jednou dekuji....