Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

vastyls

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Děkuji, tak sem dneska znovu očistil kontakty na baterce, zkontroloval všechny pojistky, zkontroloval kostru k motoru. Uprostřed černého kabelu od baterky (na ocku ) byla mala oxidace. Vyčistil jsem to šmirglem. Auto naskočilo na první dobrou. Vymazal jsem chyby a nechal ho bublat. Po zahřátí, a vytočení nad 2000 začali otačky opět lítat jako minule. Vypl jsem motor odpojil váhu vzduchu, misto nastartovani se ozvali jen 3 rány (asi probití) a zase nešlo nastartovat, starter se ani nehl. Pobouchal jsem lehce po startéru, snažil se jednou pootočit ale vysledek stejny opet se ani neotoči. Chyby se omezili na : 00520 - 31-00 00537 - 19-00 Mohla by to být vadná váha vzduchu nebo spíše startér? Případně kde hledat další zkrat? Je mi jasné že je to jako věštit z křišťálové koule ale i tak díky.
  2. Zdravím vás, předem se omlouvám zda jsem přehledl správné téma a vytvářím nové... Octavka 1.6 74kw r.v.97 - dal jsem ji na výměnu oleje a spojky. Po převzetí krásně chytla nechal jsem ji bublat (vyrovnání účtů s mechanikem) a pak odjezd. Jednička a dvojka krásně šli za plynem u trojky a čtyřky asi kolem 2000 otaček začalo škubání - prvně pokles výkonu - škub - přidání. Obkroužil jsem párkrát hřbitov a přivezl mu to zpět (před servisem jelo auto jako hodinky).. Koukal na to a že prý možná škrtící klapka nebo váha vzduchu se musí nastavit ale at klidne jedu dom. Po pár kilometrech uz to neškubalo ale na volnoběh běhaly otáčky od 600-1800 jako zběsilé (blikala pritom kontolka baterky) a při tom jsem si všiml že věnec volantu je o par centimetru posunuty do prava = rovný volant jízda do leva. U baráku octa chcípla a už sem ji nenahodil. Baterku jsem dal nabíjet. Další den jsem vyzkoušel i jinou baterku, auto na cca 3 pokus chytlo (altík dobíjí), otačky ustálené na 800 po protočení nad 2000 opět běhaly jak predchozí den. Pak sem auto vypl a uz nenastartoval - neotočí se ani startér - proste mrtvo. Reakce mechanika = se servisem to nesouvisi, zkuste s tím ke mě dojet kouknem na to ... Vag ukázal toto: 00557 - 29-00 00520 - 31-00 00537 - 19-00 Nemá někdo tip co vyzkoušet? Díky moc předem

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.