Ahoj všichni, potřebuju nějaké rady
Přečetl jsem asi tisíce fór,včetně anglických a jazyků mě neznámých a jsem v koncích
Problém bych nazval motor AKL
Někdy začátkem léta jsem zadřel motor u nově koupenýho auta 98rok. Řešil jsem to jiným nastrojeným motorem, s trochou snahy jsem ho tam nasoukal, nevím jestli problém začal už tehdy výměnou motoru nebo až dýl. Pociťovat jsem to začal když trochu klesly teploty. Takže k problému: uvažujeme že je venkovní teplota kolem nuly. Nastartuju motor a otáčky mi vyletí na cca 1300 (otáčky se sytičem) ale během pár vteřin klesnou na 800. když se hned rozjedu a vyšlápnu spojku otáčky vyletí ještě o něco nahoru (např. ze 2000 na 2300) a pak pár vteřin padají dolu, až auto chcípne. Tohle celé trvá cca 1-2 minuty, párkrát to chcípne a po tuhle dobu je cítit jak se autu nechce jet. Když se auto lehce zahřeje nebo co se stane, bývá to tak po těch dvou minutách, tak je problém pryč, auto jede bez problému, jde hezky za plynem.
Na VAGu mi vyskakuje chyba 00537 Regulace lambda 18-10 Horní hodnota dorazu - sporadicky
Když jí smažu za nějaký čas naskočí znovu.
Ocenil bych každou radu, nebo aspoň nasměrovat na nějaký díl co by chtěl vyměnit, metoda pokus / omyl se mi prodražuje ..
Díky moc
Nějaký výčet toho co jsem zkoušel měnit:
Teplotní čidlo
Váha vzduchu
Škrtící klapka
Palivový filtr
Vzduchový filtr
Vstřiky
Svíčky
Těsnění pod víčko oleje a pod tu plastovou srandu pod ním
Senzor otáček klikové hřídele
Senzor klepání
Podtlakovou hadici k posilovači
Vlnovec
Lamda sondu