Přejít na obsah

MichalMatuška

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení MichalMatuška

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Vyřešeno, znovu jsem odvzdušnil a je to OK... Díky za radu...
  2. Odvzdušňoval tím stylem, že jsem ho otevřel asi na 3 vteřiny a stříkající palivo chytal do hadru...
  3. Zdravím, mám problém u své Fábky, a nevím si s tím rady... Jedná se o tohle.. Nejdříve auto jezdilo v pořádku - pak jsem měl možnost nechat si zadarmo vyčistit vstřiky ultrazvukem. Vzhledem k nájezdu téměř 230.000 mi to přišlo celkem vhodné. Při té příležitosti jsem si i vyčistil klapku od karbonu. O-kroužky u vstřiků jsem dal nové - skříplé nejsou, palivo neutíká. Pod klapkou taky nové těsnění... ALE - od té doby je problém se studenými starty. Ráno - když je motor studený tak je start ok - hned naskočí jak má... Ale poté jsou problémy... Když auto po jízde chcípnu na déle než 15 minut tak špatně startuje (tzn. na první pokus nenaskočí, na druhý většinou taky ne a na třetí se mu moc nechce - otáčky 2sekundy kolem 350 a pak se to hodí do normálu). Naopak když nastartuji do 15minut od chcípnutí - tak naskočí extrémně rychle (opravdu stačí jen brnknout o startér). Nejhůř to jde asi hodinu po chcípnutí motoru. Po asi 4hodinách v klidu už zase naskočí normálně. Dělá to pravidelně od doby té opravy. Jezdí jinak normálně, spotřeba stejná, palivo od stejné benziny stále. Pozn. Čerpadlo funguje jak má. V diag. žádná chyba. Děkuji za všechny rady..
×
×
  • Vytvořit nový...